iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Robbor 27-10-07 13:09

Welke apps zou jij graag op de iPhone zien?
 
De iPhone is meer dan alleen een telefoon, dat is duidelijk. Er zijn programma's in overvloed, veel daarvan zal je nooit gebruiken, maar toch zijn er nog programma's die we graag zouden willen zien op de iPhone maar die er nog niet zijn of waar we nog niet van gehoord hebben.

Plaats hier je wensen, wat zou je graag op je iPhone zien en waarom, en mocht je iets tegenkomen waar om gevraagd is, post het dan hier, help elkaar de programma's te vinden die we graag zouden willen hebben.

Dit natuurlijk allemaal binnen de regels van het forum.

Robbor 27-10-07 13:12

Ik trap meteen af

- DVD database, waarop ik kan zien welke ik al thuis heb staan, mocht ik twijfelen in de winkel of iemand wil wat lenen van me, kan ik altijd de database op mijn iPhone raadplegen, lijkt mij vrij handig.

- Afstandsbediening, zodat ik via mijn iPhone verschillende apparaten kan aansturen, niet alleen infrarood maar ook via Bluetooth, voor TV, DVD-spelers en bijvoorbeeld verlichting in de kamer. Ik heb zoiets al gezien op deze website, maar nog geen downloadbaar programma.

crunch81 27-10-07 14:27

Dit gaat niemand vinden, maar goed, dit zou ik willen:

-Word, excel, of een andere tekstverwerker die Docx of Doc bestanden kan lezen en emailen.

-Flash!!!!!! voor filmpjes en goeie weergave van sites die Flash onderbouwd zijn.

-Een bluetooth verbinding die bestanden kan versturen en ontvangen en synchroniseren met de computer.

Als "ze" dit voor de Iphone regelen, zijn een hoop mensen blij denk ik! (en ik ook)

Robbor 27-10-07 15:07

Ik denk dat veel gebruikers er baat bij hebben, mochten er slimme ontwikkelaars zijn die dit gaan maken dan is de iPhone voor nog meer mensen aantrekkelijk.

Softwarematig moet het allemaal te doen zijn lijkt me.

stefimke 27-10-07 15:33

* kalender met weeknummers
* clipboard voor knippen en plakken
* office/pdf readers
* paint achtig iets om een schetsje te kunnen maken

adoruler 27-10-07 15:36

zal vast nooit worden gemaakt maar toch:

bittorrent client waarbij je dus direct torrent kan downloaden met je iphone.

limerwire op je iphone

altijd blijven hopen toch:D:rolleyes::p

Robbor 27-10-07 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefimke (Bericht 10437)
* kalender met weeknummers
* clipboard voor knippen en plakken
* office/pdf readers
* paint achtig iets om een schetsje te kunnen maken

Bij installer, installeer daar Sketches. Daar kan je denk ik wel mee?

RamonPouw 27-10-07 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefimke (Bericht 10437)
* kalender met weeknummers
* office/pdf readers

Als ik via mijn Gmail een Office of PDF bestand vind kan ik hem lezen..

De oplossing; Bij installer.app staat; PDF vieuwer. Die instaleren en wallah!

KleineAap 28-10-07 20:20

Ik wil een fatsoenlijke RSS reader, want ik vind MobileRSS ruk eigenlijk :) Verder vind ik het allemaal wel prima. Flash heb ik niet nodig, en loop tegen weinig andere stoorpunten aan...

Ralph 29-10-07 00:04

Wetenschapelijke calculator

RRed 29-10-07 22:14

Ik zou graag een goeie intergratie tussen de iPhone en mn Mac willen hebben. Zoals bijvoorbeeld BluePhoneElite altijd deed met mn nokia. Als ik werd gebeld werd dat mooi in t scherm aangetoond, kon sms-en vanaf mn mac via nokia etc. EN ik wil dat mn iPhone niet gaat trillen als deze in de dock zit.....dat lijkt mij een goeie app :)

D@ni 30-10-07 19:00

Een goede sms applicatie, niet alle berichten naar dezelfde persoon onder elkaar en natuurlijk sms met afleverrapport:rolleyes:

mwagena 30-10-07 19:12

.doc en .xls kan je al bekijken ja.. alleen niet bewerken.. wat ik wel hoop nog eens te kunnen!

verder hoop ik in een komende firmware versie dat bluetooth bestanden verzenden mogelijk word!
zou een hele vooruitgang zijn:)

en ik hoop dat ze nog keer bij smsen laten zien hoeveel karakters je hebt gebruikt in een smsje zodat je het beetje kan beperken door onze zo bekende sms taal :)

rylix 31-10-07 12:08

native skype client voor gebruik via Wi-Fi.

Mrtn 01-11-07 23:21

Everest poker of een andere online pokergame...

Gamebytes 01-11-07 23:46

AdiumX graag, alle im clients ingebouwd in de iPhone :P

F50 02-11-07 13:38

- Word en Excel files bewerken
- Notities en Taken met outlook kunnen syncen
- Toetsenbord in alle apps in landscape formaat weergeven

Succes, heren en dames met programmeer-kennis :D

joep 03-11-07 11:42

week kalender kolom-view :)


Oh en een nintendo 64 emulator... Met touch bediening natuurlijk.
Dan super mario kart 64 erop.. Lijkt me über...

Ralph 04-11-07 14:24

Internet radio ontvanger

joep 04-11-07 14:26

Lijkt mij ook wel heel mooi ja, gewoon streaming vanuit je itunes syncen, of kan dat al?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.