Langere trilfunctie discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij deze . Zit een tekst bestandje bij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn dank is groot, werkt perfect nu!
Laatst gewijzigd door Jessepes; 16-08-09 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp, maar ik heb geen idee waar ik het .plist moet plaatsen. Ook heb ik geen idee hoe ik mijn iPhone kom via de computer..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je nog iets meer aan moeten passen? En hoe kan het dat je deze hebt vervangen zonder dat je m gejailbreakt hebt? |
|
||||
|
||||
Gewoon het .plist bestand plaatsen in de map, zoals aangegeven in het meegeleverde tekst bestandje. Dat is alles.
Wel het originele .plist bestand even hernoemen zodat je deze later altijd nog kan gebruiken Moet wel zeggen dat dit op een 3G getest is en daar werkt het goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of het kan te maken hebben met BiteSMS dat deze zijn eigen bestanden automatisch gebruikt. In ieder geval toch bedankt voor de snelle reactie en dan maar op zoek naar een andere manier om dit aan te passen. |
|
|||
|
|||
Even een update:
Ik heb nogmaals het bestand vervangen en vreemd genoeg werkt het nu wel! Vermoedelijk dat het de eerste keer niet helemaal goed is gegaan of een herstart heeft het probleem opgelost! Dus ook op een 3GS werkt dit! Thumbs up! |
|
|||
|
|||
hmmmm, bij mij werkt het op de 3GS (Italie), FW 3.0.1 niet, raar.....
Als ik de oude plist terugzet, dan trilt het weer "gewoon", als ik het geposte bestandje erop zet dan trilt het niet meer (Iphone uit/aan gezet; helpt niets). |
|
|||
|
|||
bij mij werkt het ook niet op de 3GS. Ik kan echter het oude bestand niet terug zetten want had geen backup gemaakt Kan er mij iemand dat orgineel bestandje posten van op de 3GS ?
Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere vibratie bij ontvangen sms | chonazz | iPhone algemeen | 49 | 18-01-10 01:08 |
|
|