Boot Swap discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook op het gebied van firmware 2.0 applicaties is Boot swap in ontwikkeling. Hierbij zijn geen plannen om oudere firmware versies te ondersteunen. De grote ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Boot Swap
Ook op het gebied van firmware 2.0 applicaties is Boot swap in ontwikkeling. Hierbij zijn geen plannen om oudere firmware versies te ondersteunen.
De grote vraag is natuurlijk wel gaat dit via de installer komen of via de appstore ? Het geheel is gebaseerd op de winpwn boot logo's en hiermee kun je je boot-logo dus zeer eenvoudig op de iphone zelf aanpassen. Meer info: http://monsterandfriends.com/bootswap
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat is vet !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
We gaan offtopic, maar ja als ik alle geruchten moet geloven is de jailbreak gebaseerd op beta 7 er allang en als de definitieve versie niet veranderd dan is dit de snelste jailbreak ooit.
|
|
||||
|
||||
hij komt uiteindelijk wel via de installer denk ik en anders via de appstore en dan uiteindelijk dankzij iemand wel weer op newsgroupen enz enz (oh maar dat is illegaal)
|
|
||||
|
||||
Ik ben er voor 99,9% van overtuigd dat het installer wordt. Aangezien het een modificatie is die alleen maar werkt met ownage
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[How-to] Font Swap | Sensatie | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-08-10 04:45 |
Toevoegen van Virtual Memory - Swap File | Deikesu | Archief | 1 | 30-09-09 11:34 |
BT SWAP gezocht | danielm | iPhone Apps | 0 | 06-03-09 18:17 |
|
|