Opnieuw opstarten na de jailbreak. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik afgelopen weekend mijn IPhone 4s heb gejailbreaked, gaat deze af en toe spontaan opnieuw opstarten. Hiervoor was dit eigenlijk nooit. Mijn software versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opnieuw opstarten na de jailbreak.
Sinds ik afgelopen weekend mijn IPhone 4s heb gejailbreaked, gaat deze af en toe spontaan opnieuw opstarten. Hiervoor was dit eigenlijk nooit.
Mijn software versie is ios 7.0.4 en ik heb als tweak alleen winterboard en ios lockscreen weather geinstalleerd. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zal niet anders opzitten dan in de Diagnostics te gaan kijken wat de reden van het probleem is. De crash reports geven daar uitsluitsel over.
|
|
|||
|
|||
Zoek daarin trouwens naar de bestanden met "2014-xx-xx.panic.plist"
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips, waar kan ik de logbestanden precies vinden?
|
|
||||
|
||||
Ben je zeker dat hij opnieuw opstart en niet gewoon een respring doet?
Je hebt winterboard, dus ik ge er van uit dat je ook een thema (LS?) hebt? Wegens een bug in webview (wat enkel Apple kan oplossen) zijn spontane resprings "normaal" ... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone opnieuw opstarten? | annigjehoi | iPhone algemeen | 2 | 24-02-13 00:23 |
iPhone 4 blijft opnieuw opstarten. Crasht tijdens jailbreak | iNoPadd | Jailbreak | 0 | 26-10-11 01:57 |
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. | Snowie | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 22:33 |
Vaak opnieuw opstarten | PieterV | iPhone algemeen | 3 | 21-07-08 12:56 |
|
|