Eerste Hulp Bij Wi-Fi Sharing discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) B este Mensen, De laatste tijd probeer ik de Wi-Fi verbinding op mijn iPod Touch 5G te delen via een hotspot. Ik bedoel hiermee geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eerste Hulp Bij Wi-Fi Sharing
Beste Mensen,
De laatste tijd probeer ik de Wi-Fi verbinding op mijn iPod Touch 5G te delen via een hotspot. Ik bedoel hiermee geen 3G of Edge netwerken, ik probeer mijn iPod als een virtuele router te gebruiken. ik heb hiervoor al MyWi uit de Cydia store geprobeerd maar dat werkte niet bijzonder goed. Mijn iPod verbond zich met zijn eigen hotspot en als ik hem met een ander Wi-Fi netwerk probeerde te verbinden stopte de hotspot met uitzenden. MyWi bied wel ondersteuning voor Wi-Fi Sharing en dus zou het moeten werken. Heeft iemand misschien een idee waar het mis ging of een aanbeveling voor een andere tweak? (Alsjeblieft geen antwoorden geven als "heb je wel de laatste versie" of heb je de iPod al opnieuw opgestart?") Alvast Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet de hotspot functie van de iPod niet gebruiken, maar de verbinding in MyWi delen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp bij eerste app. | reporterdavid | Ontwikkelen voor iOS | 18 | 03-09-09 18:32 |
|
|