LimeWire skin voor iSlsk (by iMario) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb mij bezig gehouden om een LimeWire skin/thema voor de app iSlsk te maken. het is nog niet 100% af, ben er ff mee gestopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() het is nog niet 100% af, ben er ff mee gestopt omdat het tijd was om te slapen... het is wel grotendeels af en dus hier ook alvast wat screenshots ervan ![]() misschien post ik het later wel, als het meren deel het leuk vind.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-10 om 19:49. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Begrijp ook niet echt waarom alles " anders " moet zijn. Iedereen wil een super strak disign en dan maken ze er een geweldig bont ding van met toeters en bellen...
Let wel , het is knap "dat" je het allemaal kan. Daar niets van. Maar of het nu net die meerwaarde aan je iPhone geeft ? Voor mij zeker niet. Er zullen er natuurlijk wel andere zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() sommigen vinden het wel leuk. maar bedankt voor je mening ![]() Laatst gewijzigd door iMario; 08-07-08 om 21:38. |
![]() |
Labels |
iphone, islsk, limewire, skin, thema |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
|