Cydia apps niet meer te installeren 7.1.2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste alle, Ik heb vandaag mijn iphone 5 gejailbreaked, alleen nu kan ik geen apps installeren via cydia. zodra ik iets wil installeren en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia apps niet meer te installeren 7.1.2
Beste alle,
Ik heb vandaag mijn iphone 5 gejailbreaked, alleen nu kan ik geen apps installeren via cydia. zodra ik iets wil installeren en ik kies voor installeren krijg ik de volgende melding: De gewenste wijzigingen kunnen niet worden uitgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet konden worden teruggevonden. (zie bijlage) ik heb overal lopen zoeken op het internet maar kan niet vinden. Kan hier iemand mij misschien helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je alle updates in cydia ook uitgevoerd. Melding lijkt mij dat de apps welke nodig zijn te oud zijn.
|
||||
|
||||
Heb je soms repo's toegevoegd?
|
|||
|
|||
Als ik cydia open dan krijg ik geen meldingen dat er updates beschikbaar zijn.
Ik heb alleen de xbmc repo toegevoegd maar voor ik deze had toegevoegd kreeg ik al de foutmelding. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen??? |
|
|||
|
|||
op Spotnet spreekt men over,dat je wel alle updates eerst moet installeren..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps niet meer kunnen installeren/ updaten?! | FlorisJ90 | iPad algemeen | 9 | 20-11-12 21:49 |
Apps installeren niet meer. | Hahaowned | iPhone algemeen | 9 | 28-12-11 22:36 |
Apps installeren lukt niet meer. | fokuz | iPhone algemeen | 2 | 19-12-11 16:59 |
|
|