Problemen met iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds gister een iPhone en is helemaal geunlockt. Heb alleen een aantal problemen; Ik heb customize geinstalleerd en als ik dit open zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met iPhone
Heb sinds gister een iPhone en is helemaal geunlockt. Heb alleen een aantal problemen;
Ik heb customize geinstalleerd en als ik dit open zie ik alleen een plaatje met The Spicy Chicken. Als ik via Fugu op de mac een SFTP verbinding wil maken zegt ie connection refused, kan het zijn dat de iPhone dit in eerste plaats dit blokkeerd en dat je hiervoor iets moet installeren? Ik zoek ook nog een programma waarmee je een icoontje kan maken waar je alle programmatjes in kunt zetten. Heb over deze dingen al het forum doorgezocht maar wordt er geen wijs uit. Laatst gewijzigd door desonnaville; 31-10-07 om 19:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had dat ook, maar na een harde reboot deed hij het niet meer. Telefoon helemaal uitschakelen dus.
Succes Laatst gewijzigd door shorty; 02-11-07 om 15:47. Reden: Bold is nieg echt nodig ;) |
|
|||
|
|||
i phone blokkeerd en zelf uitschakelen gaat nie
weet iemand wat ik moet doen ?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu weet je wat je moet hebben. greetz in restore-modus zetten, Restoren met itunes (eventueel custom-firmware) en terug unlocken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
iPhone: Problemen met Iphone | robin198523 | Jailbreak | 0 | 21-06-09 01:13 |
Problemen met iphone | laika666 | Unlock [archief] | 4 | 02-02-08 13:08 |
Problemen met iphone, | ViSioN | Unlock [archief] | 2 | 25-10-07 23:36 |
|
|