cydia failed in buffer_write fd discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht, maar nog geen oplossing voor dit probleem gevonden. Wanneer ik Cydia probeer te updaten of welk appje dan ook probeer te installeren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gezocht, maar nog geen oplossing voor dit probleem gevonden. Wanneer ik Cydia probeer te updaten of welk appje dan ook probeer te installeren, krijg ik de volgende error:
failed in buffer_write fd Nou ben ik er achter dat het iets met ruimte tekorten heeft te maken, maar hoe is dit op te lossen? Alvast bedank! PS: ik ben bekend met WinSCP |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() bossTool installeren en kiezen voor relocate fonts en ringtones.
Is zelf een filmpje van op youtube ![]() YouTube - Fix 2.0 Jailbreak Issues. failed in buffer_write(fd), FIXED! |
|
||||
|
||||
![]() Aha, eens proberen, thanks! (wel hopen dat ik BossTool kan installeren
![]() EDIT: Mmm, is er ook een Terminal (WinSCP) manier voor? 't filmpje vind ik erg onduidelijk (en irritant ![]() BossTool kan ik namelijk niet installen (en ik heb niks om te uninstallen...) Laatst gewijzigd door sNicker; 31-07-08 om 00:47. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien eerst even 1 (of meer) apps uninstallen. Zodat je plaats hebt voor BossTool.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb via een andere manier de Applications-map verplaatst, kijken of dat ruimte oplevert
![]() EDIT: Mmm, ***, al mijn standaard-Apps zijn weg... EDIT2: hmmm, nog *-er, al mijn Apps zijn weg! Laatst gewijzigd door sNicker; 31-07-08 om 01:05. |
|
||||
|
||||
![]() En hoe dan wel?
|
|
||||
|
||||
![]() ipv dat WinSCP de map verplaatste, heeft hij deze verwijderd... :-S Even mijn iPhone herstellen dan maar... :-S
|
![]() |
Labels |
buffer, cydia, error, failed, failed in buffer_write |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed | hezzens | Jailbreak | 19 | 28-08-11 12:35 |
Failed to fetch | NEWWOLF84 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-04-11 16:48 |
failed in buffer_write(fd) (8, ret=-1) | burning-iphone | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 17:16 |
iPhone: failed to fetch | carbolino | Jailbreak | 0 | 13-07-10 19:30 |
failed in buffer_write(fd) (6, ret=-1) | KSH | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-05-09 15:14 |
|
|