cydia failed in buffer_write fd discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht, maar nog geen oplossing voor dit probleem gevonden. Wanneer ik Cydia probeer te updaten of welk appje dan ook probeer te installeren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
cydia failed in buffer_write fd
Ik heb gezocht, maar nog geen oplossing voor dit probleem gevonden. Wanneer ik Cydia probeer te updaten of welk appje dan ook probeer te installeren, krijg ik de volgende error:
failed in buffer_write fd Nou ben ik er achter dat het iets met ruimte tekorten heeft te maken, maar hoe is dit op te lossen? Alvast bedank! PS: ik ben bekend met WinSCP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bossTool installeren en kiezen voor relocate fonts en ringtones.
Is zelf een filmpje van op youtube YouTube - Fix 2.0 Jailbreak Issues. failed in buffer_write(fd), FIXED! |
|
||||
|
||||
Aha, eens proberen, thanks! (wel hopen dat ik BossTool kan installeren )
EDIT: Mmm, is er ook een Terminal (WinSCP) manier voor? 't filmpje vind ik erg onduidelijk (en irritant ) BossTool kan ik namelijk niet installen (en ik heb niks om te uninstallen...) Laatst gewijzigd door sNicker; 31-07-08 om 00:47. |
|
||||
|
||||
Misschien eerst even 1 (of meer) apps uninstallen. Zodat je plaats hebt voor BossTool.
|
|
||||
|
||||
Ik heb via een andere manier de Applications-map verplaatst, kijken of dat ruimte oplevert
EDIT: Mmm, ***, al mijn standaard-Apps zijn weg... EDIT2: hmmm, nog *-er, al mijn Apps zijn weg! Laatst gewijzigd door sNicker; 31-07-08 om 01:05. |
|
||||
|
||||
En hoe dan wel?
|
|
||||
|
||||
ipv dat WinSCP de map verplaatste, heeft hij deze verwijderd... :-S Even mijn iPhone herstellen dan maar... :-S
|
Labels |
buffer, cydia, error, failed, failed in buffer_write |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed | hezzens | Jailbreak | 19 | 28-08-11 12:35 |
Failed to fetch | NEWWOLF84 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-04-11 16:48 |
failed in buffer_write(fd) (8, ret=-1) | burning-iphone | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 17:16 |
iPhone: failed to fetch | carbolino | Jailbreak | 0 | 13-07-10 19:30 |
failed in buffer_write(fd) (6, ret=-1) | KSH | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-05-09 15:14 |
|
|