iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   error file doesn't exist in Installer 4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/18633-error-file-doesn-t-exist-installer-4-a.html)

macron 09-08-08 19:47

error file doesn't exist in Installer 4
 
Hi allemaal, spannend gewacht op installer 4. En nu heb ik hem dan. Staat nog niet echt iets spectaculairs in, maar de dingen die er wel al in staan gaan ook niet goed. Ik krijg heel vaak de melding: ERROR. file doesn't exist. Iemand een idee waarom en hoe op te lossen?:cool:

jel 09-08-08 19:50

Ik heb hetzelfde.. Weet niet precies wat het is, maar kreeg de indruk dat het iets te maken had met icoontjes die hij niet kan vinden..;

dennis9920 09-08-08 20:09

dit komt van de bigboss repo af ik snap ook niet waarom.

maar als je die repo niet hebt is de error weg.

zal binnen kort wel opgelost worden.

macfreaker 10-08-08 21:07

Installer 4 crash
 
Nog iemand bij wie de installer crasht wanneer die een pakket wil installeren ?
Heb dit dus alleen voor wanneer ik iets wil installeren.
Hier alvast mijn log file.

http://img386.imageshack.us/my.php?i...icture5cy8.png

ArB 10-08-08 21:31

Dit heeft te maken met de manier waarop de server zijn sources aanbied en kun je weinig aan veranderen vrees ik.

ControlSje 10-08-08 22:33

Bij mij gaat de download goed maar krijg bij bijna alle programma's een script error (bijvoorbeeld een CopyPath error).

ArB 10-08-08 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 166602)
Bij mij gaat de download goed maar krijg bij bijna alle programma's een script error (bijvoorbeeld een CopyPath error).

Die krijg je alleen bij de illegale packages die in omloop zijn :D
De echte sources die er zijn werken wel. ;)

The Doctor 10-08-08 22:49

Bij mij geeft hij voortdurend 'file doesn't exist' :confused:

macron 10-08-08 22:50

Bij mij werkte hij een stuk frisser nadat ik de BigBoss source verwijderde.
Vandaag heb ik de source opnieuw toegevoegd en zijn er geen problemen meer. Verder zag ik ergens een draadje langskomen (kan hem effe niet vinden) waar een aantal sources langskomen voor cydia en installer. Ik heb ze allemaal geinstalleerd en er staat dan ineens ook een installer versie te downloaden bij installer met gecorrigeerde permissies. Misschien doet die het wel.... Veel succes. :D

raptile 10-08-08 23:53

Ik heb nog geen enkele app succesvol kunnen installeren.
Als ik iets probeer te installeren slaat mn iphone vast en een poos later krijg ik gewoon mn springboard weer te zien

macfreaker 11-08-08 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 166620)
Bij mij werkte hij een stuk frisser nadat ik de BigBoss source verwijderde.
Vandaag heb ik de source opnieuw toegevoegd en zijn er geen problemen meer. Verder zag ik ergens een draadje langskomen (kan hem effe niet vinden) waar een aantal sources langskomen voor cydia en installer. Ik heb ze allemaal geinstalleerd en er staat dan ineens ook een installer versie te downloaden bij installer met gecorrigeerde permissies. Misschien doet die het wel.... Veel succes. :D

Bedankt macron. Deze heeft het dus ook gedaan bij mij. Crasht niet meer wanneer ik iets wil installeren.

raptile 11-08-08 02:23

Werkte ook bij mij :) Thanks!

The Doctor 11-08-08 04:01

Iemand een idee wat die 'file doesn't exist' wil zeggen?

FireFly 11-08-08 04:05

Ook hier "File doesn't exist", zo'n 4 keer achter elkaar telkens.
Ik heb Installer inmiddels verwijderd en wacht wel op oplossingen of een stabielere versie.

The Doctor 11-08-08 04:32

Het is hier ook wel zo dat wanneer ik de BigBoss source verwijder, het probleem weg is. Van zodra ik deze terugzet geeft hij de foutmelding weer...

macron 11-08-08 08:26

Ik heb een programmaatje iCommander geinstalleerd (kan via Cydia of via Installer) dit zogt ervoor dat automatisch alle gedownloade programma's de juiste rechten krijgen. Dan BigBoss opnieuw installeren en ..... bij mij loopt'ie nu prima...:D

Gligoth 11-08-08 12:15

Ik heb het opgelost door die source package eraf te gooien, en de nieuwste erop te zetten, er staan der namelijk 2 nu. Je moet de nieuwste hebben. Toen was ik van die error af.

macfreaker 11-08-08 12:20

//samengevoegd

johnkonijn 11-08-08 12:31

via installer wil ik nu teletekst installeren maar als ik in sources de link zet zie ik nergens de install knop.

The Doctor 12-08-08 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gligoth (Bericht 166901)
Ik heb het opgelost door die source package eraf te gooien, en de nieuwste erop te zetten

Inderdaad, bij mij werkt het ook zonder problemen sinds vanmorgen...:D

Jarhead 12-08-08 01:07

Ik heb sinds gister mijn iPhone naar 2.0.1 geupdate en kan van alles installeren maar als ik Summerboard 3.2 of 3.0 en Wallpaper wil installeren dan zegt het:

Error
bad URL

Iemand een idee?

Bijvoorbaat dank.

Hunter 12-08-08 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarhead (Bericht 167427)
Ik heb sinds gister mijn iPhone naar 2.0.1 geupdate en kan van alles installeren maar als ik Summerboard 3.2 of 3.0 en Wallpaper wil installeren dan zegt het:

Error
bad URL

Iemand een idee?

Bijvoorbaat dank.

Je antwoord staat denk ik al 8 keer in DIT topic!!

Jarhead 12-08-08 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hunter (Bericht 167459)
Je antwoord staat denk ik al 8 keer in DIT topic!!

ERROR. file doesn't exist is toch heel wat anders dan Error bad URL...:)
En de repo van BigBoss verwijderen loste ook vrij weinig op.

macron 12-08-08 13:50

volgens mij werkt summerboard helemaal niet onder 2.0.
Waarschijnlijk krijg je daarom die melding. Kiijk eens bij het programma winterboard. Dat werkt wel goed onder 2.0 of 2.01.:)

Jarhead 12-08-08 14:13

Als ik nu ook andere packages wil downloaden in het zelfde mapje bij System dan krijg ik de zelfde error. Het ligt dus meer aan de repo van BB

player156 20-02-09 22:05

waar kun je de nieuwe source package vinden..?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.