error file doesn't exist in Installer 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, spannend gewacht op installer 4. En nu heb ik hem dan. Staat nog niet echt iets spectaculairs in, maar de dingen die er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
error file doesn't exist in Installer 4
Hi allemaal, spannend gewacht op installer 4. En nu heb ik hem dan. Staat nog niet echt iets spectaculairs in, maar de dingen die er wel al in staan gaan ook niet goed. Ik krijg heel vaak de melding: ERROR. file doesn't exist. Iemand een idee waarom en hoe op te lossen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde.. Weet niet precies wat het is, maar kreeg de indruk dat het iets te maken had met icoontjes die hij niet kan vinden..;
|
|
|||
|
|||
dit komt van de bigboss repo af ik snap ook niet waarom.
maar als je die repo niet hebt is de error weg. zal binnen kort wel opgelost worden.
|
||||
|
||||
Installer 4 crash
Nog iemand bij wie de installer crasht wanneer die een pakket wil installeren ?
Heb dit dus alleen voor wanneer ik iets wil installeren. Hier alvast mijn log file. http://img386.imageshack.us/my.php?i...icture5cy8.png Laatst gewijzigd door macfreaker; 10-08-08 om 22:12. |
|
||||
|
||||
Dit heeft te maken met de manier waarop de server zijn sources aanbied en kun je weinig aan veranderen vrees ik.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Bij mij gaat de download goed maar krijg bij bijna alle programma's een script error (bijvoorbeeld een CopyPath error).
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij geeft hij voortdurend 'file doesn't exist'
|
|||
|
|||
Bij mij werkte hij een stuk frisser nadat ik de BigBoss source verwijderde.
Vandaag heb ik de source opnieuw toegevoegd en zijn er geen problemen meer. Verder zag ik ergens een draadje langskomen (kan hem effe niet vinden) waar een aantal sources langskomen voor cydia en installer. Ik heb ze allemaal geinstalleerd en er staat dan ineens ook een installer versie te downloaden bij installer met gecorrigeerde permissies. Misschien doet die het wel.... Veel succes. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog geen enkele app succesvol kunnen installeren.
Als ik iets probeer te installeren slaat mn iphone vast en een poos later krijg ik gewoon mn springboard weer te zien
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Werkte ook bij mij Thanks!
|
|
||||
|
||||
Iemand een idee wat die 'file doesn't exist' wil zeggen?
|
|
||||
|
||||
Ook hier "File doesn't exist", zo'n 4 keer achter elkaar telkens.
Ik heb Installer inmiddels verwijderd en wacht wel op oplossingen of een stabielere versie. |
|
||||
|
||||
Het is hier ook wel zo dat wanneer ik de BigBoss source verwijder, het probleem weg is. Van zodra ik deze terugzet geeft hij de foutmelding weer...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een programmaatje iCommander geinstalleerd (kan via Cydia of via Installer) dit zogt ervoor dat automatisch alle gedownloade programma's de juiste rechten krijgen. Dan BigBoss opnieuw installeren en ..... bij mij loopt'ie nu prima...
|
|
||||
|
||||
Ik heb het opgelost door die source package eraf te gooien, en de nieuwste erop te zetten, er staan der namelijk 2 nu. Je moet de nieuwste hebben. Toen was ik van die error af.
|
||||
|
||||
//samengevoegd
|
|
|||
|
|||
via installer wil ik nu teletekst installeren maar als ik in sources de link zet zie ik nergens de install knop.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
This doesn't really do anything yet,but it/did/get loaded off the server;p | bennyn | iPhone algemeen | 11 | 14-10-09 21:10 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Sony Releases New Stupid Piece Of Shit That Doesn't ****ing Work | Michael | Chat en geruchten | 8 | 01-03-09 21:34 |
Installer error 3 | Swooshje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-09-08 19:15 |
installer: Error: package download failed: can't find host! | mijland | Jailbreak apps en thema's | 62 | 28-03-08 18:46 |
|
|