SOA (sync over air) programma discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand een goed programma om mijn iphone via WIFI of 3G te laten syncen. Ik zoek een mogelijkheid om de afspraken en contactpersonen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SOA (sync over air) programma
weet iemand een goed programma om mijn iphone via Wi-Fi of 3G te laten syncen.
Ik zoek een mogelijkheid om de afspraken en contactpersonen op mijn iphone the laten syncen met mijn laptop zonder itunes te gebruiken. Bestaat er een dergelijk programma? ik heb al in cydia en installer gekeken maar zie niets ik ken overigens Funambol maar die heeft maar de mogelijkheid om 1 agenda te syncen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ken mobile me, maar dat is geen freeware en kent heel veel problemen.
Ik zoek iets waar ik mijn gmail accounts gebruik als "tussenstation" om mijn contacten en agenda op iphone en laptop te synchroniseren |
|
||||
|
||||
voor de rest is er geen ander programa
ja of handmatig
|
||||
|
||||
Ik gebruik nuevasync om contacten en kalender met mijn gmail account te syncen
|
||||
|
||||
Ik vind het nogal een gewaagde naam; SOA. Ik had het zelf niet uitgekozen
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als ik in mijn kalender op de Mac iets aanpas, verandert dat automatisch op mijn iPhone en omgekeerd. Ik ben helemaal blij met nueva. Maar nu wil ik dat eigenlijk ook voor mijn contacts. Weet iemand hoe de de contacten van mijn gmail account kan laten syncen met address book van de Mac. En dan dus niet instellen bij de Preferences, wat dat gaat om syncen met een usb-kabeltje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
programma's verwijderd na sync! | astramen | iTunes | 4 | 05-08-10 23:02 |
programma's van i tunes sync-ed niet met i-phone | The Goose | iTunes | 5 | 06-11-09 20:05 |
Itunes wil programma's verwijderen tijdens sync agenda | DoubleYoupie | iTunes | 0 | 12-10-09 23:08 |
|
|