iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Installer Problems (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19158-installer-problems.html)

Gligoth 16-08-08 09:23

Installer Problems
 
Hallo,

Tuurlijk ben ik ook net zo tevreden over installer als iedereen. Het ziet er perfect uit!

Alleen heb ik toch een paar probleempjes de laatste tijd.
(ik heb btw wel het nieuwste source pack erop staan)

Als ik probeer openSSH te installeren krijg ik de fout "bad url"
Hmm oke dacht ik zeker een foutje zal wel later opgelost worden, 2,3 dagen later nog steeds dezelfde fout.

Als ik probeer TouchCmd of Powertool te installeren krijg ik de fout "Failed script command on line 2:exec"
En vervolgs staan de packages wel in mijn /applications en ook op mijn springboard alleen krijg ik ze niet geopend.

Ik zou het echt niet weten wat het probleem is. Wil graag progjes hebben want moet van sommige progs de rechten nog wijzigen voor ze het doen.

Alvast bedankt,
Rolf

slodo 16-08-08 09:33

download openssh dan via cydia

Gligoth 16-08-08 09:33

Ik heb er toch geen cydia op staan :S

slodo 16-08-08 09:35

heb je je iphone al uit aan gezet door je de home en sleep button beide in te drukken tot je iphone uit gaat en dan weer je iphone aan zetten?

Gligoth 16-08-08 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 169989)
heb je je iphone al uit aan gezet door je de home en sleep button beide in te drukken tot je iphone uit gaat en dan weer je iphone aan zetten?

Geprobeerd nu:
Nog steeds zelfde fouten.
(Elke keer als ik installer open refresh ik zelf ff alle sources)

Probeer zelf nu ff door dat sourcepack opnieuw erin te zetten.

slodo 16-08-08 09:45

dan zou ik toch cydia er op zetten. dan kan je teminste weer downloaden

Gligoth 16-08-08 10:39

Opnieuw sourcepack installeren heeft ook geen zin.

J0hn 17-08-08 14:07

Ik heb het zelfde probleem, applicaties die wel gedownload worden, maar niet de installatie halen met foutmelding "Failed script command on line 2:exec". Wel staan de applicaties, die het niet doen, op mijn springboard. Installer geeft ze niet aan in het rijtje "Installed applications" dus een uninstall gaat niet. Hard reset (home en sleep tegelijk) en syncen helpt niets...

Dus als je de oplossing weet hou ik me aanbevolen...

Gligoth 17-08-08 19:04

Ik heb net geupdate naar de nieuwste versie, allemaal mooi en aardig maar nog steeds de zelfde fouten!

z-nyx 17-08-08 19:20

wat een gekloot zeg , was eerst redelijk maar nu loopt ie steeds vast na de update:(

bababakkus 18-08-08 13:46

bij mij loopt ie ook continu vast nadat ik de update geinstalleerd heb!!!

Edit:

Ik heb via installer een paar apps uninstalled, maar ze blijven op mijn springboard staan.... iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ???

IROGER 18-08-08 21:29

heb hetzelfde probleem, uninstall gedaan, en het programma staat er nog steeds en doet het ook nog steeds

nog een keer gereboot, en app opnieuw geinstalleerd en nogmaals uninstall gedaan, app blijft erop staan, terwijl ie uit de lijst is van installed packages

iemand nog een idee

bababakkus 18-08-08 22:26

ik heb de apps met bossprefs gewoon ge-pooft dan zijn ze iig van me springboard, nu ff afwachten of er wat aan gebeuren gaat.....

IROGER 18-08-08 22:38

heb het zelfde gedaan als jij, die paar MB maakt ook niet zoveel uit,

zou het probleem kunnen zitten in de update, het gaat bij mij vooral om apps die ik voor de update heb geinstalleerd

installer staat ook vaker vast bij mij

Animal 20-08-08 15:42

Ik krijg zowel met installer als met cydia foutmeldingen als ik iets wil downloaden. Bij installer krijg ik de melding Unable to decode source at http://..... Telkens als ik installer opstart dan slaat hij vast op tasks en duurt het enkele minuten voordat alle sources zijn ge-refreshed. Bij cydia krijg ik de foutmelding failed script command on line 1: path. Ik heb op cydia 8 update's maar ik kan ze iet installeren noch kan ik apps verwijderen. Soms springt cydia eruit en wordt mjn iphone automatisch ge-reboot.
Als ik kijk naar mijn geinstallerde pakketen dan staan ze er wel op maar ze verschijnen niet op het springboard.

Ik heb 2 dgn geleden nog zonder problemen een aantal apps kunnen installeren. Heb op verschillende andere fora gelezen dat er meerdere mensen hier problemen mee hebben en dat we ons bewust moeten zijn van het feit dat het gaat om een beta versie.

Ik hou me ook aanbevolen als jullie meer weten.

IROGER 20-08-08 16:52

niet alle apps die je installeerd verschijnen op het sprinboard, ik heb ook een app genaamd volumeboost, verhoogt alleen het uitgaande geluidsvolume, komt ook niet op springboard, en zo zijn er meerdere

met cydia heb ik nog geen problemen, alleen installer, ik denk dat ik zelf ff wacht op de nieuwe jailbreak, dan doe ik eerst de firmware van apple 2.0.2 installeren, dan de jailbreak, en dan is ie weer helemaal clean, installeer de dingen die ik erop had wel ff opnieuw,

en wachten met downen van installer, tot de bugs gefixt zijn

bababakkus 20-08-08 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IROGER (Bericht 173522)
niet alle apps die je installeerd verschijnen op het sprinboard, ik heb ook een app genaamd volumeboost, verhoogt alleen het uitgaande geluidsvolume, komt ook niet op springboard, en zo zijn er meerdere

met cydia heb ik nog geen problemen, alleen installer, ik denk dat ik zelf ff wacht op de nieuwe jailbreak, dan doe ik eerst de firmware van apple 2.0.2 installeren, dan de jailbreak, en dan is ie weer helemaal clean, installeer de dingen die ik erop had wel ff opnieuw,

en wachten met downen van installer, tot de bugs gefixt zijn

inderdaad dat is wel de beste oplossing !

Gligoth 22-08-08 22:26

Installer is echt vaag, had 2.0.2 erop gezet. Jailbreak met quickpwn (installer/cydia) eerst stond er alleen installer op. Kijk ik in installer staat bij installed packages alles nog van mijn vorige sessie zeg maar :S. Installer er via SSH maar af geflikkert en ik wacht wel tot er een goeie versie uit is. Cydia is tot mijn eigen verbazing zoveel beter geworden dan wat ik het vond :D

nat 23-08-08 11:20

verwijderen van programma op iphone
 
hoe verwijder ik een game dat via cyndia gedownload is en niet werkt
of andere programmas :confused:

Gligoth 23-08-08 12:47

Je kan als je hem via cydia gedownload heb ook via cydia weer verwijderen.

nat 23-08-08 12:52

hoeverwijderik programmas
 
hebal geprobeerd maar lukt niet omdat programma niet werkt

slodo 23-08-08 12:55

probeer het handmatig.

nat 23-08-08 13:18

Bedankt voor de tip is gelukt :)

slodo 23-08-08 13:20

oke mooi:D

IROGER 24-08-08 23:56

probleem met installer, waarbij de apps niet meer te verwijderen waren is verholpen, de nieuwe installer versie heeft het probleem verholpen

heb je de app al verwijderd, en blijft de app toch staat, in de nieuwe versie van installer ff opnieuw de app installeren, vervolgens ff uit de installer gaan, daarna opnieuw de installer opstarten, programma verwijderen, en dan moet het weg zijn

mabaelst 25-08-08 17:40

ik krijg gewoon geen updat naar de laatste nieuwe versie. Weet iemand hoe dat komt?

Dank bij voorbaat

slodo 25-08-08 17:43

misschien je iphone ff uit aan zetten en dan weer naar installer gaan

cypher21 25-08-08 17:44

Heb je wel onder de categorie "updated" gekeken in installer?

Hij update nml niet automatisch

mabaelst 25-08-08 17:47

het enige wat ik in updated heb staan is rip dev prefere en als ik die open krijg ik een foutmelding

cypher21 25-08-08 17:50

Ah, dat verklaard een hoop.

Je moet die source wel hebben voor installer, anders kun je niet eens updaten :D

wat voor fout krijg je?

edit:
Probeer em anders eens handmatig toe te voegen. source = hxxp://i.ripdev.com (xx uiteraard vervangen voor tt)

niels1981 25-08-08 22:53

mijn iPhone reageert niet meer als ik installer opstart. Heb de laatste versie van installer en 2.01 op mn iPhone. Kan er nu niks mee,start installer en thats it. Moet home button. Ingedrukt houden en na minuut of 2 ga ik weer na het homescherm


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.