cydia opeens weg door itunes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal.mijn iphone was laats vastgeloopen. maar ik heb de iphone aangeslooten op itunes. en die heeft het weer gefixt. ik heb alles weer terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
cydia opeens weg door itunes
hallo allemaal.mijn iphone was laats vastgeloopen. maar ik heb de iphone aangeslooten op itunes. en die heeft het weer gefixt. ik heb alles weer terug maar geen cydia. hoe krijg ik cydia er weer op me iphone. alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wat heeft iTunes precies gedaan? als je herstelt hebt lijkt het me logies dat je geen Cydia meer hebt
|
||||
|
||||
idd een herstel ja,
|
|
|||
|
|||
maar het was neem ik aan geen orginele firmware, toch?
dan moet je nog een keer herstellen, maar dan met de firmware waar cydia in zit |
|
||||
|
||||
nee was firmware 2 . daar zat die al op
|
|
||||
|
||||
Gewoon nog eens een custom firmware herstellen waar Cydia in zit. Custom firmware kan je zelf ook maken met WinPwn.
|
||||
|
||||
oke bedankt..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Door iTunes alle muziek weg | carp | iTunes | 1 | 18-11-09 17:12 |
Windows: iTunes stopt opeens met synchroniseren | Beautiful Beast | iTunes | 7 | 12-07-09 17:05 |
Windows: Geld opeens weg... | BigFood | iTunes | 5 | 29-01-09 15:49 |
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken | staafken | iPhone algemeen | 10 | 28-01-09 21:06 |
sms berichten opeens weg | blaugrana | iPhone algemeen | 13 | 01-08-08 22:29 |
|
|