iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Werken met thema's vanaf versie 2.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/19712-werken-thema-s-vanaf-versie-2-0-a.html)

iMario 25-08-08 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HBosss (Bericht 176919)
Ik heb in de map 'Themes(summerboard)' een wallpaper geinstalleerd, maar er is niks veranderd aan m'n achtergrond, moet ik dit nog ergens instellen, zo ja, waar?

je moet je thema zetten in Library/Themes, dan WinterBoard openen en je thema selecteren.

Dualcore 25-08-08 20:06

winterboards worden niet geladen
 
hoi,

Ik heb een aantal wb gedownload maar als ik ze selecteer dan krijg ik ze niet te zien

ook heb ik er eentje van internet gehaald en het mapje in Private/var/stash/themes.cnhsbd geplaatst maar als ik hem selecteer word hij niet geladen hij komt wel voor in het lijstje van mijn winterboards app

Iemand raad??

Ik heb al verschillende topics door gelezen maar kon niks vinden

HELP

grik 01-09-08 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoriSsz (Bericht 175132)
Maar winterboard is geen Summerboard .. toch? Ik heb momenteel winterboard en customize.... maar wallpapers wijzigen, in een van mijn eigen achtergronden.. lukt toch echt niet

Er is mij verteld dat ik voor het wijzigen van de achtergrond (na het slide to unlock) summerboard nodig heb... of de winterboard theme "use wallpaper"

GEEN VAN BEIDE kan ik vinden in cydia... ik ben echt geen debiel ofzo.. staan er gwoon echt niet in

Maar als ik het goed begrijp heb ik dus nodig om mijn iphone een beetje te customizen, en met name de wallpapers:

springboard
summerboard
winterboard
springroll
customize?


als je alleen de achtergrond wilt veranderen kan het nog eenvoudiger. ga naar je foto's, zoek de afbeelding die je wilt gebruiken: linker knop "opties' aanklikken en daar kiezen voor "gebruik als achtergrond" en klaar!
misschien moet je je springboard opnieuw laden (aan en uitzetten van iPhone als je geen app daarvoor hebt geinstalleerd) Succes

HBosss 01-09-08 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grik (Bericht 182082)
als je alleen de achtergrond wilt veranderen kan het nog eenvoudiger. ga naar je foto's, zoek de afbeelding die je wilt gebruiken: linker knop "opties' aanklikken en daar kiezen voor "gebruik als achtergrond" en klaar!

Ja maar dat is niet voor de achtergrond achter de icoontjes toch?

iMario 01-09-08 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HBosss (Bericht 182160)
Ja maar dat is niet voor de achtergrond achter de icoontjes toch?

Ik kan je vertellen dat dat niet de achtergrond voor achter je icoontjes is. Dat is de achtergrond voor op je lock screen.

bababakkus 02-09-08 09:13

Niet als je User Wallpaper hebt aangevinkt in WB ;) Wel even Prioriteit op 1 zetten ( User Wallpaper boven aan slepen)

darkside 02-09-08 21:30

Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar ik kan mijn lockscreenwallpaper niet aanpassen. Als ik een foto neem en die instel als achtergrond blijft de iphone 3g een foto kiezen die als 'original backup' in Customize staat onder Wallpaper/Lockscreenwallpaper - heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Want ik snap er niks van. Thanks alvast.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.