iPSW Builder Extra opties discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee mensen ik ben bezig met de nieuwe software erop te zetten ik zit nu bij de iPSW Builder en dan zit ik bij tabblad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPSW Builder Extra opties
Hee mensen ik ben bezig met de nieuwe software erop te zetten
ik zit nu bij de iPSW Builder en dan zit ik bij tabblad Advanced. Ik heb de bootloaders geladen, alleen ik zie een aantal vakjes die je kan aan en uitvinken de volgende: - activate iPhone - No Wipe - Enable Baseband update - Neuter bootloader 3,9/4.6 - Update Bootloader - Downgrade to 3.9 - Upgrade to 4.6 - Unlock Baseband - Autodelete bootneuter.app Ik heb nu alleen totaal geen idee welke ik aan en uit moet vinden behalve activate iphone. Wilt iemand mij advies geven welke ik aan en uit moet vinken? Alvast bedankt greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
- activate iPhone ON
- No Wipe OFF - Enable Baseband update ON - Neuter bootloader 3,9/4.6 ON - Update Bootloader ON (naar 4.6) - Downgrade to 3.9 OFF - Upgrade to 4.6 ON (deze aanvinken dus) - Unlock Baseband ON - Autodelete bootneuter.app ON
|
||||
|
||||
harstikke bedankt voor je snelle reactie mario! ik kan weer verder haha
greetz |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ff nog een snelle vraag!
Custom Payload, moet ik dat ook aanvinken? ik krijg namelijk: Failed to create custom iPSW! greetz |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig met Interface Builder! | Developer | Ontwikkelen voor iOS | 39 | 15-10-10 17:12 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
iphone Builder op eigen site | mvip | Archief | 1 | 13-08-08 18:37 |
Theme builder | tukker | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-06-08 13:27 |
|
|