winterboards worden niet geladen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik heb een aantal wb gedownload maar als ik ze selecteer dan krijg ik ze niet te zien ook heb ik er eentje van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
winterboards worden niet geladen
hoi,
Ik heb een aantal wb gedownload maar als ik ze selecteer dan krijg ik ze niet te zien ook heb ik er eentje van internet gehaald en het mapje in Private/var/stash/themes.cnhsbd geplaatst maar als ik hem selecteer word hij niet geladen hij komt wel voor in het lijstje van mijn winterboards app Iemand raad?? Ik heb al verschillende topics door gelezen maar kon niks vinden HELP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de WinterBoard thema's moet je in Library/Themes zetten.
|
|||
|
|||
Citaat:
en wb`s die ik via cydia laad pakt tie ook niet Hoi, ik heb nu ihour geladen en die pakt hij wel en ik zie hem ook staan in wat ik in mijn eerste topic schrijf erg vreemd hoor Ik wil deze graag : Laatst gewijzigd door Dualcore; 25-08-08 om 22:31. |
|
|||
|
|||
die is inderdaad heel vet!! Weet iemand hoe deze heet of waar ik um vandaan kan halen?????
THNX
|
|||
|
|||
Citaat:
Gunmetal remastered |
|
|||
|
|||
THNX ga um ff uitproberen !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inoud email wordt niet geladen | SasvanD | iPhone algemeen | 15 | 01-12-10 21:18 |
MTP USB driver wordt niet geladen (Windows 7) | Yzord | iPhone algemeen | 5 | 09-05-10 17:30 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
Verkeerde mails worden geladen | josh_b | iPhone algemeen | 0 | 07-01-09 17:38 |
|
|