Nieuwe app's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone van GMStrack. Ik heb er een installer via 'AppTapp' opgezet . Ik heb nu de keuze uit een 25 app's als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe app's
Ik heb een iPhone van GMStrack. Ik heb er een installer via 'AppTapp' opgezet . Ik heb nu de keuze uit een 25 app's als ik inlog maar geen honderden zoals ik op het internet zie. Hoe kom ik daar wel aan?
Moet ik een andere installer gebruiken? Ik moet zeggen een beetje huiverig te zijn i.v.m. het risico dat er iets mis gaat met de unlock-status. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet hiervoor Community Sources & BSD Subsystem installeren, dan krijg je alle apps te zien.
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog erg nieuw, zoals je denk ik gelezen heb, dus vraag ik mij nu af: hoe doe ik dat.
Ik lees ook dat sommige dingen alleen onder 1.1.1 kunnen en ik heb 1.0.2. Mijn leverancier waarschuwt voor upgraden. Kun je zeggen of dat wel kan en waar ik die info vind? |
|
||||
|
||||
Community Sources vind je in Installer.app en kun je zonder problemen installeren.
|
|
||||
|
||||
Gewoon in de installer kijken, daar staan die dingen tussen die ik net opnoemde, deze installeren en installer herstarten, dan staan de nieuwe apps er gewoon bij.
Dit heeft overigens niks te maken met iets "updaten" of firmwares, dit is gewoon een externe applicatie updaten. Succes. |
|
||||
|
||||
kennelijk heb ik dat net zonder het te weten gedaan want ik heb er plotseling veel meer.
Nu nog dat versie 1.1.1 verhaal. |
|
|||
|
|||
ik heb dit ook gedaan maar ik kan niet scrolenop mijn start pagina ik zie maar 12 icoontjes terwel ik er veel maar heb geinsteleerd
helpppppppppp waarom kan ik niet scrolen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zal er een paa moeten deinstalleren en dan summerboard b.v. moeten installeren waarmee je een tweede springboar kunt activeren en zo daar de apps kan weergeven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Idee voor nieuwe app | link879 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 11-03-10 12:20 |
Nieuwe app; Addexchange | DaMeastro | iPhone Apps | 3 | 22-01-10 23:39 |
Nieuwe app kopen | alo-b | iPhone Apps | 16 | 21-06-09 19:59 |
nieuwe app ! | colliehome | Archief | 3 | 24-05-08 03:13 |
|
|