Bewegende achtergronden doen raar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb video cydia in de map Themes(videos) een paar bewegende achtergronden gedwnl, maar die doen niet wat ze moeten doen denk ik 5a8 seconden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb video cydia in de map Themes(videos) een paar bewegende achtergronden gedwnl, maar die doen niet wat ze moeten doen denk ik
![]() 5a8 seconden doen die normaal, dan versnelt die ineens heel fel en dan ffkes zwarte achtergrond en dan begint de syclus opnieuw is da normaal ? wilt iemand da eens uittesten pls, want ik vind da wel vet die achtergronden |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewegende achtergronden | Cherrim | Jailbreak apps en thema's | 6 | 13-05-10 15:41 |
Hardware Buttons doen raar | Eduardboon | Archief | 18 | 15-12-09 23:29 |
LCD monitor begint raar te doen, na respring Iphone | Maradona10 | iPhone algemeen | 6 | 25-11-09 14:18 |
Apps doen raar. | IphoneMitchell | iPhone Apps | 1 | 14-06-09 10:56 |
Iphone (1st gen) Blijft raar doen | krizzz | iPhone algemeen | 4 | 08-08-08 15:44 |
|
|