ik ga zot worden.Please help me!!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vind niet meer system/library... voor installer en cydia downloaden in total commander?hoe kan ik terug vinden voor installer en cydia terug opnieuw te maken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ga zot worden.Please help me!!!
ik vind niet meer system/library... voor installer en cydia downloaden in total commander?hoe kan ik terug vinden voor installer en cydia terug opnieuw te maken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zot worden is nergens voor nodig, gebruik aub een duidelijk topictitel en vertel nu eens rustig wat nu eigenlijk je probleem is aub.
|
|
||||
|
||||
wauw, is dat een taaltje? Wel even duidelijk zijn als je een vraag hebt . En bedenk ; het is nog steeds maar een toestel - wel duur - maar een toestel. Niet je leven...
|
|
|||
|
|||
ik heb eergisteren installer en cydia perfect gemaakt met Ouickpwn,total commander en T-Pot1.1 daarna ik heb een probleem had en moest ik terug mijn gsm restore maken.ik heb terug opnieuw gerestoreerd.maar ik proobeer nu opnieuw te download installer en cydia lukt niet want ik vind niet meer in TOTAL COMMANDER system folder/library folder/PrivateFrameworks.hoe kan ik deze drie folder terug vinden in total commander?Dankje
|
|
||||
|
||||
Je kan restoren met een custom firmware die Michael gemaakt heeft.
Daar staan cydia en installer in.Gebruik de zoekfunctie en je zal deze vinden. |
|
|||
|
|||
wil jij link doorsturen?A.u.b
|
|
|||
|
|||
als ik deze installeren cydia en installer komen zelf in de gsm ofwa?
|
|
||||
|
||||
staat er allemaal op
|
|
|||
|
|||
mijn gsm is 3g v2.1 maar ik weet niet 1ste generatie of niet?
|
|
||||
|
||||
je hebt een 2de generatie
daar is deze topic voor sorry,had je een link voor de eerste generatie gegeven |
|
|||
|
|||
werkt niet...The iphone"iphone"could't not be restored.An unknown error occured(5)
wat kan ik nog maken? |
|
||||
|
||||
al de officieele software via herstel erop proberen te zetten?
dan kan je nadien de custom erop zetten |
|
|||
|
|||
ok.ik zal probeeren.hartelijk bedant
Update: ik heb al geprobeerd custom firmware die Michael gemaakt.gaat niet.ik krijg die schrijf The iphone"iphone"could't not be restored.An unknown error occured(6). Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-08 om 21:13. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Vista, probeer eerst een te zoeken op dit mooi forum. Daar zul je veel antwoorden op hje vragen tegenkomen, waaronder de error 6.
|
|||
|
|||
waar is de link dan?ik heb niet gevonden?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: jullie hulp gevraagd dringend,wordt zot ! | didi007 | Unlock | 18 | 24-01-11 16:30 |
warm worden | basjuh93 | iPhone algemeen | 0 | 23-06-10 16:43 |
Gebeld worden . | Cable | iPhone algemeen | 3 | 28-12-09 22:52 |
Gebeld worden | pienb | Archief | 6 | 15-02-08 11:21 |
|
|