Vista Skin blijft "hangen" discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone gebruikers, Ik heb Summerboard geinstalleerd via de Installer app en daarbij ook een aantal skins. Nu vond ik het wel grappig om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vista Skin blijft "hangen"
Beste Iphone gebruikers,
Ik heb Summerboard geinstalleerd via de Installer app en daarbij ook een aantal skins. Nu vond ik het wel grappig om de Vista Skin te proberen, maar nadat ik hem weer terug wou zetten blijven een aantal iconen staan. De geluiden van Vista blijven staan, het netwerk icoontje en ook de slider om je telefoon te unlocken is nog steeds een vista icoon. Ik heb summerboard in zijn geheel verwijderd maar dan blijft alles gewoon staan. Hebben julie misschien een idee? Thanks! gr. WesZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's
|
|
|||
|
|||
Effe voor de zekerheid. KLopt het dat je nog op 1.1.4 zit?
|
|||
|
|||
Yes ik zit nog steeds op 1.1.4, ben te huiverig om te upgraden.
gr. WesZ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" | whazzzup | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-06-10 23:24 |
Applicatie blijft na update hangen in " pauze" | Blauwkapje | Archief | 3 | 12-12-09 11:49 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
iPhone 3G: "Waiting for reboot" blijft maar hangen | Fridse | Unlock | 7 | 25-08-09 22:46 |
iPhone: Quickpwn blijft hangen op "Waiting for iPhone..." | zidane1500 | Jailbreak | 6 | 06-06-09 22:26 |
|
|