iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Screenshot Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/223-iphone-screenshot-topic.html)

Colpaert 27-02-09 22:04

weet iemand waar ik de achtergrond van mijn locksreen klok kan vinden. Zou die graag aanpassen.

holbewoner 28-02-09 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 260973)
Moet ik hiervoor nog een bepaalde 'repo' voor toevoegen?

Voor zio kan je de source van apple-news.fr installeren daar staat hij wel in

Colpaert 01-03-09 11:53

wat is er aan de hand met macthemes?

DouweM 01-03-09 11:55

Gisteren was het helemaal down (Oneindige laadtijd enzo), nu constant 403 error... Maar dat had jij denk ik al bedacht :P Ik weet iig niet waaraan het ligt...

Dennis67 01-03-09 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ewout_dc (Bericht 260241)

Hoe krijg ik mijn iconen zo onder elkaar zoals op de foto hierboven? ik krijg ze namelijk alleen naast elkaar (horizontaal) en onder elkaar (verticaal) lukt mij niet....

Colpaert 01-03-09 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 261676)
Gisteren was het helemaal down (Oneindige laadtijd enzo), nu constant 403 error... Maar dat had jij denk ik al bedacht :P Ik weet iig niet waaraan het ligt...

jups dit had ik ook gemerkt :) maar toch bedankt voor de verduidelijking van het probleem, want dat had ik niet zo omschreven... :)

Brian_NL 01-03-09 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis67 (Bericht 261750)
Hoe krijg ik mijn iconen zo onder elkaar zoals op de foto hierboven? ik krijg ze namelijk alleen naast elkaar (horizontaal) en onder elkaar (verticaal) lukt mij niet....

iBlank uit Cydia ;)

Dennis67 01-03-09 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 261757)
iBlank uit Cydia ;)

tnxx man:)

lnn.art 02-03-09 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner (Bericht 261478)
Voor zio kan je de source van apple-news.fr installeren daar staat hij wel in

Wanneer ik die url intyp, dan geeft ie aan dat dat niet lukt/fout is/whatever.. :S

Jammer.. :(

Scooter 02-03-09 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 262060)
Wanneer ik die url intyp, dan geeft ie aan dat dat niet lukt/fout is/whatever.. :S

Jammer.. :(

in cydia home scherm kijken en more packages sources kijk daar eens en toevoegen

lnn.art 02-03-09 09:26

Gedaan. Maar dan komt er een pop-up met het bericht dat de source wss voor installer is of gewoon een verkeerde url is. Ik zal het nog eens proberen dan..

Oh, shit, laat maar ;).. Jij zei more packages sources, en die werkt wel :D.. thanks man!

Brian_NL 02-03-09 12:07

Macthemes nog steeds offline :(

iMario 02-03-09 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 262104)
Macthemes nog steeds offline :(

Blijf a.u.b. on-topic.
Hier mag je verder gaan...

lnn.art 02-03-09 19:45

1 Bijlage(n)
Zo! Hele leuke thema. Lijkt overigens ook wel alsof het thema zelf alle iconen genereert, gezien elk icoon in de appstore al 'custom' is.. Heel vet..

OVerigens nog niet gesorteerd, en ik moet 'm nog syncen voor persoonlijke gegevens en apps.. maar 't is een leuk begin..

Nou weet ik wel dat ik een vraag ga stellen die ook elders 'beantwoord' is, maar mis ik nog één enkele gave supercoole, handige app? :D.. Het staat in een topic, ik weet, alleen bestaat dat touw (!) uit 40 pagina's ofzo!

gr

DouweM 02-03-09 20:10

Zio maakt inderdaad gebruik van AppIconMask.png, AppIconOverlay.png en AppIconShadow.png om alle AppStore-apps in Zio-style te zetten :-)
Er is btw al een icon voor Instellingen/Supreme Preferences ;-) Staat zo vreemd, één icoontje in original-style...

lnn.art 02-03-09 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 262268)
Zio maakt inderdaad gebruik van AppIconMask.png, AppIconOverlay.png en AppIconShadow.png om alle AppStore-apps in Zio-style te zetten :-)
Er is btw al een icon voor Instellingen/Supreme Preferences ;-) Staat zo vreemd, één icoontje in original-style...

Ik hoef toch hopelijk niet te SSH-en? ;) Is er een source? (en zoals ik al zei heh, ik heb nog niet gesynct en geordent.. het wordt mooiieerrr :rolleyes:

DouweM 02-03-09 20:53

Wel, sorry ;-) In het Zio-topic op MacThemes2.net zijn een heleboel icoontjes gemaakt, die niet standaard in het theme zitten, deze moeten inderdaad via SSH worden overgezet. Waarom wil je dit niet? Als je je pw verandert kan er niks fout gaan ;-)

iMario 02-03-09 20:56

Je kan ook gewoon het 'Zio thema' boven de Supreme Preferences slepen in WinterBoard. Dan krijg je het Zio Instellingen icoontje.

(Vind het Zio Supreme Preferences icoon mooier als het standaard Zio Instellingen icoon, maar dat is mijn mening, en daar zul je voor moeten SSH'en).

Gilliam 03-03-09 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 262255)
Zo! Hele leuke thema. Lijkt overigens ook wel alsof het thema zelf alle iconen genereert, gezien elk icoon in de appstore al 'custom' is.. Heel vet..

OVerigens nog niet gesorteerd, en ik moet 'm nog syncen voor persoonlijke gegevens en apps.. maar 't is een leuk begin..

Nou weet ik wel dat ik een vraag ga stellen die ook elders 'beantwoord' is, maar mis ik nog één enkele gave supercoole, handige app? :D.. Het staat in een topic, ik weet, alleen bestaat dat touw (!) uit 40 pagina's ofzo!

gr

Ik zie door de apps het SpringBoard niet meer. :p

iMario 03-03-09 02:32

Post hier een pic van jouw Lock Screen
 
Zo, deze hadden we nog niet. ;) :p

Post hier een pic van jouw lockscreen!


Lock Screen:
http://i391.photobucket.com/albums/o...Lockscreen.png

Lock Screen (opladen) :
http://i391.photobucket.com/albums/o...encharging.png


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.