iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Screenshot Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/223-iphone-screenshot-topic.html)

michaeldebest 04-03-09 10:28

Hey Choclate FP!

Hoe krijg je die Dock iconen op die manier! Dat is wel heel vet!

ChoclateFP 04-03-09 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michaeldebest (Bericht 262916)
Hey Choclate FP!

Hoe krijg je die Dock iconen op die manier! Dat is wel heel vet!


Glasklart dockflow in cydia downloaden en dan hoppekeee!!:D

AFCAbakkie09 04-03-09 11:13

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 262904)
Soww ja sorry hahaha! foutje!:o
Laat geworden gister ;)

Maar AFCAbakkie09 zou je deze online willen gooien?

Hij staat online ouwe, maar omdat je het zo graag wil zien zet ik hem er nog eens bij
Bijlage 4584

King1987 04-03-09 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 (Bericht 262934)
Hij staat online ouwe, maar omdat je het zo graag wil zien zet ik hem er nog eens bij
Bijlage 4584

Hij bedoelt of je de winterboard thema (wat het denk ik is) online wilt zetten, en niet het plaatje. Zodat hij het zelf kan gebruiken ;) Aan alleen een plaatje hebben we in dit geval niet zoveel ;)

Brian_NL 04-03-09 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 (Bericht 262934)
Hij staat online ouwe, maar omdat je het zo graag wil zien zet ik hem er nog eens bij
Bijlage 4584

Ik vind hem prachtig, maar ik bedoel het bestand, zodat ik er ook gebruik van kan maken. ;)
Tenminste als je dat wilt natuurlijk :p

Edit; Ik zie dat King de zelfde reactie gelijktijdig geeft ;)

S a n d e R 04-03-09 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PWI (Bericht 244033)
Gewoon Home en aan/uit knop gelijktijding even indrukken ;-)

Geen applicatie nodig...

Update: Hierbij mijn huidige iPhone springboard met roterende achtergronden gebaseerd op de orginele Apple Logo's:

Icons zijn transparant waardoor deze samen met de achtergrond ook automatisch van kleur veranderen :cool:

Zie voorbeeld(en)

Groeten,
Peter

hoe heet dat Dock dat jij hebt en waar kan ik die vinden? vind dat erg mooi! rest van je theme ook zeer nice :d

edit: te snel...niet dorgelezen, antwoord stond hierboven al...

AFCAbakkie09 04-03-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 262935)
Hij bedoelt of je de winterboard thema (wat het denk ik is) online wilt zetten, en niet het plaatje. Zodat hij het zelf kan gebruiken ;) Aan alleen een plaatje hebben we in dit geval niet zoveel ;)

Ah oke, Moet ik eens aan me broetjes vragen want die heeft dat allemaal voor mij in elkaar gezet. (Grappige is hij is voor P$v). ALs ik iets meer weet laat ik het weten

Brian_NL 04-03-09 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 (Bericht 262957)
(Grappige is hij is voor P$v)

OffTopic;
Hehe.. laat hem er dan maar lekker lang aan knutselen :D

AmpSource 04-03-09 17:00

Mijn springboard.

Basic maar naar mijn mening wel vrij clean.

http://ampsource.nl/personal/springboard.png

Brian_NL 04-03-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 262255)
Zo! Hele leuke thema. Lijkt overigens ook wel alsof het thema zelf alle iconen genereert, gezien elk icoon in de appstore al 'custom' is.. Heel vet..

OVerigens nog niet gesorteerd, en ik moet 'm nog syncen voor persoonlijke gegevens en apps.. maar 't is een leuk begin..

Nou weet ik wel dat ik een vraag ga stellen die ook elders 'beantwoord' is, maar mis ik nog één enkele gave supercoole, handige app? :D.. Het staat in een topic, ik weet, alleen bestaat dat touw (!) uit 40 pagina's ofzo!

gr

Zou jij het icoontje van Air Mouse en VNC online kunnen gooien?

En ik krijg liveclock niet aan de praat met Zio:(

DouweM 04-03-09 20:35

Is allebei gewoon gewoon het standaar AppIconMask-gedoe ;-)

En wat lukt je niet?

Brian_NL 04-03-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 263170)
Is allebei gewoon gewoon het standaar AppIconMask-gedoe ;-)

En wat lukt je niet?

Wat bedoel je met AppIconMask-gedoe?
Want ik kan zo op MacThemes niet vinden..

LiveClock op Zio werkend krijgen met Zio icoon.
Heb een speciale icoon voor LiveClock maar krijg geen wijzers te zien als ik het icoon Clock noem.
Heb LiveClock wel geinstaleerd.

DouweM 04-03-09 20:41

Nou, kijk. Zio maakt gebruik van AppIconMask.png, AppIconShadow.png en nog een paar, om er voor te zorgen dat over on-aangepast icoontjes automatisch een masker wordt geplaatst in Zio-style. VNC en Air Mouse zijn dus geen speciale icoontjes, maar de originelen met een masker.

Brian_NL 04-03-09 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 263173)
Nou, kijk. Zio maakt gebruik van AppIconMask.png, AppIconShadow.png en nog een paar, om er voor te zorgen dat over on-aangepast icoontjes automatisch een masker wordt geplaatst in Zio-style. VNC en Air Mouse zijn dus geen speciale icoontjes, maar de originelen met een masker.

Oke ik snap hem ;)
En hoe kom ik aan dAppIconShadow.png ?

DouweM 04-03-09 20:44

Het hoort er standaard bij te zitten... Heb je het thema via SSH of via Cydia geïnstalleerd? Als je het via SSH hebt gedaan kun je kijken in de UIImages-map, waar die afbeeldingen horen te staan.

Brian_NL 04-03-09 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 263176)
Het hoort er standaard bij te zitten... Heb je het thema via SSH of via Cydia geïnstalleerd? Als je het via SSH hebt gedaan kun je kijken in de UIImages-map, waar die afbeeldingen horen te staan.

Ik werk via SSH, heb alleen die map niet meer dus ga nu even het Zio pakket opnieuw downloaden.
Bedankt voor je snelle reacties!

iMario 04-03-09 20:50

En zo geweldig zijn de iconen niet, met dat maskertje. Maar het is wel handig.

Die LiveClock icoon verander je zo: Je thema map > Bundles > com.apple.springboard > LiveClock.png.

DouweM 04-03-09 20:52

Nee, echt mooi is het inderdaad niet, maar het is beter dan niks ;-) Het is niet voor niets dat er steeds nieuwe custom-icons worden geplaats op MacThemes ;-)

iMario 04-03-09 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 263182)
Nee, echt mooi is het inderdaad niet, maar het is beter dan niks ;-) Het is niet voor niets dat er steeds nieuwe custom-icons worden geplaats op MacThemes ;-)

Inderdaad...

Off-topic
Heb je trouwens geen iPhone?


Brian_NL 04-03-09 21:08

1 Bijlage(n)
Het werkt bedankt!
Alleen heb ik nu opeens geen Tekst onder de icoontjes, is daar nog iets op te verzinnen zodat ik dat wel zie?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.