Nieuwe Customize nog niet installeren! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) customize 1.18 werkt weer perfect. alle nutteloze icons kan ik weer hiden. alleen is het jammer dat ik geen enkele launcher kan vinden waarmee ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
customize 1.18 werkt weer perfect. alle nutteloze icons kan ik weer hiden.
alleen is het jammer dat ik geen enkele launcher kan vinden waarmee ik ook installer kan opstarten. het liefst heb ik gewoon op de onderste regel het itunes plaatje met daarnaast een launcher die alle 3rd party apps kan launchen. weet iemand of dit bestaat? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
pfff ik heb het ook eens geprobeerd...en me installer is zelf eraf gevlogen.... :s ik heb ook nog steeds het probleem dat ik terwijl ik in een of ander program zit zomaar mijn springboard tevoorschijn komt...soms 3X na alkaar en soms start m'n iphone zichzelf dan terug op
|
|
||||
|
||||
Customize is net weer geupdate: hij heeft nu een "hide" functie!
|
|
|||
|
|||
ik had ook die shit.... maar nu is er al meer weg :s ...stomme apple ********ken....konden ze nu gewoon ni een gewone gsm maken met apparte sim.....en verwisselbare batterij....altijd zo speciaal willen doen....dan had deze nooit nodig geweest ....pff
|
|
|||
|
|||
zou iemand zijn backup files voor het keyboard kunnen uploaden? Mijne zijn corrupt. Je kan ze verkrijgen via ssh. Heb Ze echt nodig! Dank je
ik heb het al gefixed met files van me broers iphone.. Laatst gewijzigd door Tyard; 18-11-07 om 20:33. Reden: ^^ |
|
||||
|
||||
Customize 1.18 is uit en daarmee gaat het weeer helemaal fijn
edit: oops er waren al wat meer mensen die dat doorhadden
|
|||
|
|||
zijn er inmiddels al problemen ondervonden met de nieuwste versie?
ik wil hem alleen gebruiken om themes te gebruiken en niet om icons te verschuiven of wat dan ook. ik draai 1.1.1. is het veilig om te gebruiken zonder dat ik straks moet restoren? |
|
|||
|
|||
De nieuwe versie draait weer erg goed.... ik heb ook 1.1.1. Zit nu ook de mogelijkheid in om icons te verbergen.
Veilig dus! |
|
|||
|
|||
neen het is zeker niet veilig..ik heb et ook gedaan ...ik bijn mijn ,camera,installer,fotos,andere spelletjes icoontjes nog en al kwijt ...
|
|
||||
|
||||
Wat ging er precies mis??
|
|
|||
|
|||
heb je de update ook al gedaan die geloof ik een paar dagen geleden uit kwam! Welke Firmware?
|
|
||||
|
||||
wat nou hij doet het nog niet.. de nieuwe customize (1.18 beta) heb ik in op 1.1.1 en op 1.1.2 zonder problemen gedraaid (ok op 1.1.2 eerst een paar crashes toen pakte hij um)
|
|
|||
|
|||
Dus ik kan zonder problemen alles gaan customizen?
battery icons, carrier logo's etc. etc. Na wat voor handeling waren die icons weg dan? ik heb het zelf nog nooit gebruikt vandaar! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we de app gerust veilig kunnen noemen, ondanks de ervaringen van hanzepower. Ik denk wel dat het goed advies is niet alles in een keer te doen, maar vaak terug te gaan naar je springboard. Mocht er dan, onverhoopt, toch iets misgaan weet je tenminste wat er gebeurd is...
|
|
|||
|
|||
hier sinds update naar Customize 1.18 geen probleem meer met 1.1.1
|
|
|||
|
|||
Ok ik ben overtuigd!
Ik heb net via winscp in de map "carrierlogo" een tmobile logo gezet. Deze heb ik daarna in customize geselecteerd, de ihone opnieuw opgestart, maar er gebeurd helemaal niets. Er blijft gewoon het zelfde scrollende tmobile logo staan. Wat kan dit zijn? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoewel ik nu via Summerboard wel overal in kan, is mn scherm verder zwart. Hoe heb jij dit opgelost?? |
|
|||
|
|||
misschien dat de customerversie van modmyifone die gepatcht is voor 1.1.1
het beter doet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan je customize installeren op iphone 3.1.3 | TakenBoxershort | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-10 11:18 |
Nieuwe apps installeren gaat niet. | Rob Spijker | iPhone Apps | 0 | 27-01-10 11:37 |
nieuwe customize | buske05 | Jailbreak apps en thema's | 99 | 29-01-09 19:41 |
Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld | bababakkus | iTunes | 6 | 31-12-08 00:38 |
|
|