iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22856-elke-woensdag-2-nieuwe-thema-s-topic.html)

blondie213 24-10-08 00:50

Bij mij werkt alles prima alleen ik zie nog steeds geen klok in beeld.
Heb de huidige klok renamed naar .bak en de andere file in de map geplaatst.
Ik zie alleen een datum staan..

iemand een suggestie?

Vsteegman 24-10-08 01:58

reboot je iphone even. Dat helpt denk ik wel

Brian_NL 24-10-08 08:17

1 Bijlage(n)
Het werkt eindelijk!
En dat ik sommige dingen in het Engels zie, laat ik wel lekker zo :)
Alleen zoals te zien is in het bijgevoegde plaatje, hoort die loading linksboven er wel te staan?:rolleyes:

Artistik 25-10-08 14:45

Wie o wie kan mij helpen?

1. Hoe kan ervoor zorgen dat ik de digitale clock van Undertraxx's Homescreen.-1weather.theme wel aan heb maar de weersverwachting blokje uit heb?

2. Waar kan ik de originele .ttf bestand van de lockclock.ttf vinden van de iPhone 3G?

Thanks

ps.
Twee maanden in het bezit van de iPhone 3G 16GB. Sinds gisteren aan het jailbreaken gegaan, zelfs een leek als ik kan mij behulp van deze site ver komen. Top!

hummel 25-10-08 14:55

Zie vorige pagina

originele clock: Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.

en het weather theme niet op je iphone, maar alleen de clock? dan moet ge gewoon het weather theme niet activeren op je iphone of er gewoon nie opzetten :p

Artistik 25-10-08 15:28

Originele Clock; klopt dit heb ik gedaan. Maar heb helaas het originele .ttf bestand niet opgeslagen. Naar dit bestand ben ik op zoek.

Weather theme; als ik dit niet activeer gaat de clock ook uit. Ik zoek in de theme zelf maar geen idee welke bestanden ik wel/niet kan verwijderen.

chosen1 25-10-08 16:56

om die digitale klok te krijgen zou ik alleen het font-file moeten kopieren maar als ik dat alleen doe dan werkt het niet (gwn geen klok meer)

iemand die weet hoe dit komt?

Artistik 25-10-08 17:04

heb je het mapje en.lproj al omgezet naar nl.lproj?

chosen1 25-10-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Artistik (Bericht 209524)
heb je het mapje en.lproj al omgezet naar nl.lproj?

ja dat heb ik gedaan

Undertaxxx 25-10-08 22:51

Er vreemd dat jullie de naam moeten wijzigen, als ik de map de naam nl.Iproj geef dan heb ik terug sliders tekst in beeld. Heb nu eentje gemaakt met de naam en.Iproj en alleen de bestaande code toegevoegd die transparant/verwijdert moet zijn, en ik heb ook weer alle pop-up's in nederlande taal, bij volume hoger/lager zie ik ook weer terug belsignaal inplaats van ringer, perfect dus :)

iScorpio 26-10-08 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 209627)
Er vreemd dat jullie de naam moeten wijzigen, als ik de map de naam nl.Iproj geef dan heb ik terug sliders tekst in beeld. Heb nu eentje gemaakt met de naam en.Iproj en alleen de bestaande code toegevoegd die transparant/verwijdert moet zijn, en ik heb ook weer alle pop-up's in nederlande taal, bij volume hoger/lager zie ik ook weer terug belsignaal inplaats van ringer, perfect dus :)

Is toch het verschil tussen een 2G en een 3G iPhone.

Undertaxxx 29-10-08 08:49

Vandaag zullen er jammer genoeg geen thema's released worden. Ben momenteel iphone-loos en wachtend op mijn 3G toestel, alsook vanavond een te drukke agenda. Alvast srry en volgende week zal ik dit dubbel en dwars goed maken :)

Brian_NL 29-10-08 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 210992)
Vandaag zullen er jammer genoeg geen thema's released worden. Ben momenteel iphone-loos en wachtend op mijn 3G toestel, alsook vanavond een te drukke agenda. Alvast srry en volgende week zal ik dit dubbel en dwars goed maken :)

Je gaat het dubbel en dwars goedmaken? Dan moet er wel iets heel moois aankomen volgende week want je maak altijd al hele mooie ;)

sjoeii 29-10-08 15:25

Ben wel heel erg benieuwd wat er gaat komen weer

Undertaxxx 29-10-08 19:00

Ik kan al een kleine tip geven.... HTC heeft weer met het 'weer' te maken :D.

rikfrombelgium 29-10-08 19:26

bedoel je dit?

MacThemes Forum / Katra's Beatiful Weather Theme ( Release )

katra's beautiful weather theme?

Jakiie 29-10-08 19:51

Achja, heb jij ook tenminste een keertje weekje rust ;) Kijk al uit naar volgende week Woensdag hoor!

Undertaxxx 29-10-08 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 211254)
bedoel je dit?

MacThemes Forum / Katra's Beatiful Weather Theme ( Release )

katra's beautiful weather theme?

Leuk, nu is meteen voor iedereen de 'fun' eraf :rolleyes:

macfreaker 29-10-08 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 211391)
Leuk, nu is meteen voor iedereen de 'fun' eraf :rolleyes:

Heb deze al geinstalleerd en behalve dat het nu in aalst 36° is werkt het goed.
Misschien iemand een idee hoe aan te passen ?

nibbit88 30-10-08 04:54

Heb hem nu ook van cydia afgehaald. Dus je zult ons ergens anders mee moeten verrassen undertaxxx :p

truckdiver 30-10-08 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 211408)
Heb deze al geinstalleerd en behalve dat het nu in aalst 36° is werkt het goed.
Misschien iemand een idee hoe aan te passen ?

Off-topic
heb je een mail gestuurd waar naar celcius gekeken wordt.
open configureme.js en verander false naar true >> var isCelsius = false //truelfalse


Undertaxxx 30-10-08 22:29

Im back... but now with 3G power :). Dus ik zal vanaf nu terug elke woensdag van de partij zijn met nieuwe theme's en alles wat daarbij komt kijken.

Morgen even een leuke extra aangezien er gisteren geen thema's gepost zijn wegens te drukke agenda.

lodevs 03-11-08 22:59

die widget gebruikt die 3G? en verbruikt dat veel dan?

en wat is die Katra's weather for wbApp ? Wat is het verschil tssen die 2 dan?

nibbit88 04-11-08 07:32

Hey undertaxxx, ik heb een verzoekje. Kun jij voor mijn chocomilk theme een dockflow dock maken á la chocomilk en heel wat icoontjes voor apps plaatsen? Je mag spieken op het macthemes forum. Daar staan ze namelijk, maar ik heb er niks aan, want ik heb tijdelijk geen laptop/pc tot mijn beschikking. Zoniet, weet je dan een repo waar ik iconpacks en die dock kan vinden op cydia?

Bij voorbaat dank..

Nibbit

Undertaxxx 04-11-08 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 213222)
Hey undertaxxx, ik heb een verzoekje. Kun jij voor mijn chocomilk theme een dockflow dock maken á la chocomilk en heel wat icoontjes voor apps plaatsen? Je mag spieken op het macthemes forum. Daar staan ze namelijk, maar ik heb er niks aan, want ik heb tijdelijk geen laptop/pc tot mijn beschikking. Zoniet, weet je dan een repo waar ik iconpacks en die dock kan vinden op cydia?

Bij voorbaat dank..

Nibbit

Ik wil dit graag voor je doen maar deze week gaat helaas niet meer lukken, men agenda is overvol. Maar als ik die iconen voor je gemaakt heb hoe ga je ze dan op je Iphone krijgen zonder pc/laptop in de buurt ? :)

@Iedereen, Mijn excusus voor het niet posten van mijn beloofd 'extratje'. Ik heb het deze week enorm enorm druk gehad en nog steeds geen beterschap in zicht. Anyway dat gaat me zeker niet beletten om morgen zeker en vast enkele nieuwe thema's te posten van macforums. De nieuwe Katra's Weather HD is ook released maar ik vind hem persoonlijk niet zo geslaagd, maar deze zal wel gepost worden morgen.

nibbit88 04-11-08 20:37

Mooi, geweldig dat je dat wilt doen! Nog 1 kleine addition.. Een clock onder de AirPort zoals ook in the thread te vinden is op macthemes.. Zou het helemaal afmaken..
En in de tijd dat jij het minder druk hebt, heb ik wel voor een tijdelijke laptop gezorgd haha..
Nogmaals, bedankt undertaxxx!
Ik pm je een lijst met apps waarvan ik icoontjes wil zodra jij groen licht hebt gegeven..

Mvg,

Nibbit

Undertaxxx 04-11-08 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 213512)
Mooi, geweldig dat je dat wilt doen! Nog 1 kleine addition.. Een clock onder de AirPort zoals ook in the thread te vinden is op macthemes.. Zou het helemaal afmaken..
En in de tijd dat jij het minder druk hebt, heb ik wel voor een tijdelijke laptop gezorgd haha..
Nogmaals, bedankt undertaxxx!
Ik pm je een lijst met apps waarvan ik icoontjes wil zodra jij groen licht hebt gegeven..

Mvg,

Nibbit

Ik zal eens even kijken of ik die clock voor je kan regelen, wat bedoel je mss met die airport ? ? Je mag alvast dat lijstje pm'en en dan zal ik even kijken volgende week wat ik voor je kan doen. Dit wil niet zeggen dat ik vanaf nu 'aanvragen' ga behandelen :)

nibbit88 04-11-08 21:08

Nee dat snap ik, het is een eenmalige iets.. Met AirPort bedoel ik gewoon de balk bovenin met tijd, batterij, carrier etc.. Lijst komt er zo aan..

iDavid 04-11-08 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 208352)
Zoals beloofd post ik elke woensdag een nieuw thema, maar aangezien ik deze week weinig tijd gehad heb voor zoekacties zal er dus alleen één nieuw Lockscreen Theme verschijnen deze week.

Deze LCD Clock is gemaakt door Aldwin, Zetetic Apparatchik is dan weer de maker van het Weather Widget. Ik vindt dit echt een perfecte aanvulling voor je Lockscherm, is erg handig en de style is helemaal mijn smaak. Dat je de seconden ziet lopen is niets speciaal maar toch een leuke extra vindt ik dan. Er zijn dus 2 wallpapers aanwezig, als de de 2de wil gebruiken moet je effe de 1 weghalen van de naam LockBackground1. Nog een leuke extra is wanneer je je iphone aan de oplader hangt verandert de achtergrond in het zwart voor een zo 'clean' mogelijk display. Bestand is te groot dus zal via sendspace moeten gebeuren...

PS: Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.



Hoe installeer ik dit nou? Kan iemand mij dat uitleggen.

Overschrijf je zo je standaard lockscreen, of kan je die backupen?

Kan het niet gewoon met Cydia oid?

Undertaxxx 12-11-08 09:06

Beginpost is geupdate met 2 nieuwe thema's en één PhonePad, gisteren heb ik nog een thema released genaamd Custom Leopard Black Theme. Daarvoor is een nieuw topic aangemaakt aangezien dat geen standaard thema is. Enjoy

iDavid 12-11-08 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 215807)
Beginpost is geupdate met 2 nieuwe thema's en één PhonePad, gisteren heb ik nog een thema released genaamd Custom Leopard Black Theme. Daarvoor is een nieuw topic aangemaakt aangezien dat geen standaard thema is. Enjoy


nou echt mooi vind ik ze niet.....:(

blondie213 12-11-08 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blondie213 (Bericht 209142)
Bij mij werkt alles prima alleen ik zie nog steeds geen klok in beeld.
Heb de huidige klok renamed naar .bak en de andere file in de map geplaatst.
Ik zie alleen een datum staan..

iemand een suggestie?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 209154)
reboot je iphone even. Dat helpt denk ik wel

Ik gebruik het thema momenteel niet en ik wil graag de originele klok terug. Ik heb een back up gemaakt van de originele file.
Maar als ik deze terugzet naar de volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/. komt ie niet terug.
Kan iemand de file uploaden denk dat er toch iets is misgegaan.

whosnext 13-11-08 18:03

Undertaxx ik heb een probleem met het https://forum.iculture.nl/images/attach/rar.gifBlack Style Phonepad.rar‎ (122,6 KB, 1x gelezen)
maar aangezien ik nu nog de enige ben die hem gedownload heeft kennelijk, is het probleem beperkt.
Regelmatig loopt hij vast maar er staat ook een sub/sub/sub dir in... hij doet het wel in winterboard en ik zie ook een nieuw scherm alleen de Iphone is al 4 x vastgelopen sindsdien.

Ik heb hem weer gedeactiveerd in winterboard en sindsdien geen vastlopers meer.

Brian_NL 16-11-08 21:02

Heeft iemand nog de originele LockCLock?
Ben die namelijk kwijt..

Undertaxxx 16-11-08 21:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 216409)
Undertaxx ik heb een probleem met het https://forum.iculture.nl/images/attach/rar.gifBlack Style Phonepad.rar‎ (122,6 KB, 1x gelezen)
maar aangezien ik nu nog de enige ben die hem gedownload heeft kennelijk, is het probleem beperkt.
Regelmatig loopt hij vast maar er staat ook een sub/sub/sub dir in... hij doet het wel in winterboard en ik zie ook een nieuw scherm alleen de Iphone is al 4 x vastgelopen sindsdien.

Ik heb hem weer gedeactiveerd in winterboard en sindsdien geen vastlopers meer.

Ik gebruik hem al geruime tijd en nog geen vastlopers gehad. Mss dat jij hem in combinatie gebruikt met teveel thema's ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 217493)
Heeft iemand nog de originele LockCLock?
Ben die namelijk kwijt..

Download onderaan in het attachment.

En hier een nieuw thema genaamd Orbz, deze ziet er echt erg netjes uit op de iphone. Deze zal woensdag released worden met nog enkele thema's. Thema komt met enkele mooie aanpassingen en circa 500 icons !

http://img113.imageshack.us/img113/4593/img0001sh2.png

Brian_NL 16-11-08 21:35

Bedankt Undertaxx!!

hummel 17-11-08 02:57

wtf @ agenda icoon

sjoeii 17-11-08 06:34

Ziet er inderdaad goed uit. Hoe zien de phonepad en de dialer er uit?

Bomans 17-11-08 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 217579)
wtf @ agenda icoon

Het is bijna onmogelijk om het agenda icoon rond te maken, omdat anders een deel van de dag en datum buiten het icoon terecht komt.

King1987 17-11-08 11:40

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 217580)
Ziet er inderdaad goed uit. Hoe zien de phonepad en de dialer er uit?

Dat ziet er zo uit (zie bijlage)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.