Installer sources voor 2.0.x discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er ergens een lijst met apps die beschikbaar zijn voor firmware 2.0.x via installer? Ik vind overal sources en sites vol met apps, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer sources voor 2.0.x
Bestaat er ergens een lijst met apps die beschikbaar zijn voor firmware 2.0.x via installer?
Ik vind overal sources en sites vol met apps, maar nergens staat erbij vermeld of die apps werken onder 2.0.x. Ook heb ik enkele apps geïnstalleerd (Bejeweled2, 3-D Vector Pong, Vegas Pool) die, als ik ze wil opstarten, me een "the application "" cannot be opened" geven. Na enig zoekwerk vond ik dat de oplossing hiervoor zou zijn een app van de App Store te installeren. Ik heb echter geen account voor de App Store. Is er geen andere oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet je daar dan geen kredietkaartgegevens voor opgeven?
|
|
|||
|
|||
inderdaad moet je gegevens opgeven. het kost echter niets.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen zin om mijn creditcardegevens aan Apple te geven.
Had een alternatieve manier gevonden (iTunes account zonder creditcard | iPhonePlace), maar de site waar men een code kon aanmaken heeft de actie beëindigd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia en Installer 4 Sources. | Rietish | Jailbreak apps en thema's | 15 | 04-08-10 17:13 |
hoe installer + Sources ? | djkoksal | Archief | 2 | 18-08-09 06:03 |
sources voor installer | mxcrosserkeuh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-01-09 21:07 |
Sources voor installer 4 | pumpeduse | Archief | 1 | 09-08-08 18:09 |
Installer sources | stereopanda | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-12-07 22:09 |
|
|