Probleem met customize in 2.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Toen mijn Iphone op 2.0.2 draaide had ik met customize nooit problemen. Nu mijn Iphone op 2.1 draait heb ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met customize in 2.1
Wie kan mij helpen?
Toen mijn Iphone op 2.0.2 draaide had ik met customize nooit problemen. Nu mijn Iphone op 2.1 draait heb ik er wel problemen mee. Telkens als ik een toepassing wil veranderen zegt het programma mij : Files not found, customize could not find the required files to run offline. Go online and run customize to update the files. Maar hij geeft wel, na het drukken op apply : file set successfully applied. Wat gaat er mis, en wat kan ik er aan doen? Mvg, JB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Customize werkt niet goed met Firmware 2.1.
Het is dus nog steeds wachten op een goeie update voor Customize.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie | Drinkyoghurt | Unlock [archief] | 6 | 22-06-08 18:27 |
Customize theme probleem | rbn | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-06-08 11:57 |
Customize probleem | DutchSecret | Jailbreak apps en thema's | 15 | 06-06-08 13:35 |
Customize probleem | TokTok1908 | iPhone algemeen | 1 | 14-01-08 17:32 |
Customize-probleem voor fw 1.0.2 opgelost | yingie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-11-07 00:50 |
|
|