Klok icon taskbar alleen voor volgende dag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit wel het de goede plek is voor dit topic, anders moet het verplaatst worden Een functie die ik mis op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klok icon taskbar alleen voor volgende dag
Ik weet niet of dit wel het de goede plek is voor dit topic, anders moet het verplaatst worden
Een functie die ik mis op de iPhone, welke mijn vorige telefoon wel had, is dat je alleen een wekker-icon (klokje) in de balk boven (taskbar toch) ziet als de volgende dag een wekker afgaat. Dus niet dat als er 1 wekker aanstaat, je de hele week het wekker icoontje ziet. Bestaat dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer je de wekker instelt , dan staat er een icoontje voor deze. En verdwijnt alweer wanneer de wekker uitgeschakeld wordt.
|
|
|||
|
|||
Ja tot zover snapte ik het nog. Alleen ik heb wekkers die herhalen elke week.. Mijn vraag was dus of er een programma is wat ervoor zorgt dat het icoontje alleen wordt getoont als de volgende dag (ochtend) een wekker afgaat..
|
Labels |
status notifier, taskbar, wekker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Volgende dag selecteren (NSDate) | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 31-07-09 15:05 |
taskbar notifier voor iphone 3g? | blaugrana | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-08-08 16:19 |
Agenda staat op volgende dag! | Lowdown | Unlock [archief] | 3 | 08-01-08 00:00 |
|
|