Mute van geluiden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben op zoek naar een app welke op vooraf ingestelde tijden of items uit mijn agenda (vergaderingen ) diverse geluiden kunnen stil houden b.v. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mute van geluiden
Hoi,
Ben op zoek naar een app welke op vooraf ingestelde tijden of items uit mijn agenda (vergaderingen ) diverse geluiden kunnen stil houden b.v. automatisch na 11 uur in de avond geen SMS, MAIL alerts meer maar wel de telefoon en de wekker , dan om zeg 6 uur weer automatisch aanzetten zodat je tijdens de dag weer alerts krijgt. tijdens b.v. vergaderingen (mogelijk vanuit agenda) alle geluiden weg maar wel trillen Dit zou ook kunnen indien b.v. de telefoon in de lader wordt gezet hij de MAIL en SMS alerts uitzet Hoor graag of er zoiets is Had voor mijn Mobile PDA phoneman die dit kon Dank John |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Intelliscreen kan dit wel zo ongeveer:
Intelliborn - Everyday Problems, Everyday Solutions Je moet hem wel gejailbreaked hebben. |
|
|||
|
|||
Weet je ook wat dit pakket kost ??
|
|
|||
|
|||
Je kan hem eerst een week proberen, daarna 10 dollar, helaas is de euro niet zo sterk als eerst meer, maar dat is nog steeds te doen
|
Labels |
geluiden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mute knop | Moffel | iPhone algemeen | 0 | 16-05-11 15:27 |
Mute knop?? | missvirusje | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 01:41 |
Geluiden los van elkaar in te stellen (ringtone,sms,mail enz.) | oudside | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-09-10 23:16 |
|
|