iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Hoe maakt Poof apps onzichtbaar? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/23399-maakt-poof-apps-onzichtbaar.html)

Destiny 10-10-08 10:11

Hoe maakt Poof apps onzichtbaar?
 
Goedemorgen allemaal,

Ik heb vanaf gisteren geen Cydia of Installer meer en kan dus geen Poof installeren om mijn iPod icoontje onzichtbaar te maken.
Weet iemand hier wat Poof toevoegt of verwijdert in een bepaald bestand om hem onzichtbaar te maken? Dan kan ik die tekst zelf toevoegen.

Of kan iemand hier misschien zijn info.plist bestandje sturen als je Poof hebt gebruikt op mobileMusicPlayer ( iPod )?
Dan kan ik het bestandje vergelijken met mijn info.plist bestand. Ik denk dat het daar in word opgeslagen.

Ik heb zelf geprobeerd om Poof toe te voegen via Diskaid, maar hij verschijnt niet op me springboard.

Alvast bedankt,

Destiny

junero 10-10-08 15:26

je kan gewoon bossprefs installeren daat zir ook poof in,

iMario 10-10-08 15:35

Ik kan hier voor je posten: Boss Prefs, Poof, iPod. Zeg het maar?
En waarschijnlijk moet je rechten zetten, vandaar dat ze niet zichtbaar zijn...

Destiny 10-10-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 204388)
je kan gewoon bossprefs installeren daat zir ook poof in,

Ik heb geen installer of cydia en via diskaid kun je geen rechten zetten.

@iMario: kun je misschien iPod even onzichtbaar maken en dan de info.plist hier posten? Zou super zijn :D

iMario 10-10-08 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 204399)
Ik heb geen installer of cydia en via diskaid kun je geen rechten zetten.

@iMario: kun je misschien iPod even onzichtbaar maken en dan de info.plist hier posten? Zou super zijn :D

Poof installeren met de iPod zichtbaar en dan de info.plist sturen neem ik aan? werk namelijk niet met Poof, maar wil dat wel even voor je doen... geen probleem.

Destiny 10-10-08 17:10

poof installeren en dan in poof de ipod onzichtbaar maken. Daarna prog sluiten. Auto reset springboard. En dan de info.plist uit de ipod map

iMario 10-10-08 17:43

1 Bijlage(n)
Doe ik even voor je, post het in een aantal minuten....
Hier is hij:

Destiny 10-10-08 18:29

thnx man :D

iMario 10-10-08 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 204444)
thnx man :D

Geen probleem :)

Destiny 10-10-08 22:29

Het is gelukt :D. Hij is onzichtbaar. Was een regel code toegevoegd.

slodo 10-10-08 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 204496)
Het is gelukt :D. Hij is onzichtbaar. Was een regel code toegevoegd.

misschien handig voor andere mensen als je die code hier neerzet:)

Destiny 10-10-08 23:33

<key>SBAppTags</key>
<array>
<string>hidden</string>
</array>

Je moet hem wel achter de laatste </array> zetten en niet ergens tussendoor. Dan pakt ie hem niet. Ik had die code al geprobeerd, maar hij pakt hem alleen als je hem achter de laatste </array> toevoegt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.