Hoe maakt Poof apps onzichtbaar? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Ik heb vanaf gisteren geen Cydia of Installer meer en kan dus geen Poof installeren om mijn iPod icoontje onzichtbaar te maken. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe maakt Poof apps onzichtbaar?
Goedemorgen allemaal,
Ik heb vanaf gisteren geen Cydia of Installer meer en kan dus geen Poof installeren om mijn iPod icoontje onzichtbaar te maken. Weet iemand hier wat Poof toevoegt of verwijdert in een bepaald bestand om hem onzichtbaar te maken? Dan kan ik die tekst zelf toevoegen. Of kan iemand hier misschien zijn info.plist bestandje sturen als je Poof hebt gebruikt op mobileMusicPlayer ( iPod )? Dan kan ik het bestandje vergelijken met mijn info.plist bestand. Ik denk dat het daar in word opgeslagen. Ik heb zelf geprobeerd om Poof toe te voegen via Diskaid, maar hij verschijnt niet op me springboard. Alvast bedankt, Destiny
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 10-10-08 om 11:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan gewoon bossprefs installeren daat zir ook poof in,
|
|
||||
|
||||
Ik kan hier voor je posten: Boss Prefs, Poof, iPod. Zeg het maar?
En waarschijnlijk moet je rechten zetten, vandaar dat ze niet zichtbaar zijn...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Poof installeren met de iPod zichtbaar en dan de info.plist sturen neem ik aan? werk namelijk niet met Poof, maar wil dat wel even voor je doen... geen probleem.
|
|
||||
|
||||
poof installeren en dan in poof de ipod onzichtbaar maken. Daarna prog sluiten. Auto reset springboard. En dan de info.plist uit de ipod map
|
|
||||
|
||||
Doe ik even voor je, post het in een aantal minuten....
Hier is hij: Laatst gewijzigd door iMario; 10-10-08 om 18:47. |
|
||||
|
||||
thnx man
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is gelukt . Hij is onzichtbaar. Was een regel code toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
<key>SBAppTags</key>
<array> <string>hidden</string> </array> Je moet hem wel achter de laatste </array> zetten en niet ergens tussendoor. Dan pakt ie hem niet. Ik had die code al geprobeerd, maar hij pakt hem alleen als je hem achter de laatste </array> toevoegt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Poof in Installer? | Olomouc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-01-09 19:38 |
Poof! icoontjes | scarrie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-12-08 10:10 |
Poof voor FW2.0 | Hunter | Archief | 8 | 22-07-08 14:40 |
Poof | nighttrain | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-05-08 21:58 |
Customize apps onzichtbaar maken | Destiny | Unlock [archief] | 2 | 15-11-07 08:43 |
|
|