iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   NES (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/2425-nes.html)

payampg 23-07-08 12:05

Heb hem gevonden:D

Bij iPhone 3G staat hij onder private/var/media/Mobile ;)

alans 31-07-08 03:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door payampg (Bericht 151113)
Heb hem gevonden:D

Bij iPhone 3G staat hij onder private/var/media/Mobile ;)

Bedoel je niet private/var/mobile/Media ?
Zo ziet het bij mij eruit namelijk :)

richardavalanche 11-08-08 11:09

Nes bestanden plaatsen 2.0
 
Ben je er al uit, ik heb namelijk het zelfde probleem??

Heb wel met Ibrick een bestand var maar er staat geen / achter dus geen subdirectory's

Gr

Richard

marcd 14-08-08 22:15

ik vind die private/var/mobile/Media ,maar moet je bij de 3g ze rechtstreeks hier in plaatsen of moet je daar nog een ROMs/NES map aanmaken?

EN-IS 18-08-08 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcd (Bericht 169313)
ik vind die private/var/mobile/Media ,maar moet je bij de 3g ze rechtstreeks hier in plaatsen of moet je daar nog een ROMs/NES map aanmaken?

Bij de 2g moest je die mappen aanmaken ja.
Denk dat het ook bij de 3g moet, verschilt toch niet zoveel van mekaar :)

Liese Birdie 15-09-08 08:54

t/m Media bestaan de folders. Ik heb via Cyberduck in die map gewoon een mab ROMs gemaakt en in die map weer een map NES en toen kon ik daarin de games zetten en nu vindt de emulator de spellen vanzelf

Venno 01-10-08 16:51

NES emulator
 
Ik heb de NES emulator geinstalleerd, maar hoe vind ik de directory waar ik de spellen moet neerzetten om deze te kunnen spelen.
Via iTunes.
Ik werk op een iMac OS X 10.5
v2.02

niekj 02-10-08 21:07

bij mij werkt het nu ook
sinds ik wist dat het in mobile moest ipv root
bedankt!!

ramin 05-10-08 20:03

ff een vraagje puur voor de veiligheid.... ik heb de 2g. moet ik nou een map aan maken in /var enz.. of in /private/var? ben erg bang dat k zometeen dingen doe niet je niet moet doen .. vandaar ;)

en mijn rom eindigd op .gbc hoe kan ik dit veranderen naar nes? door gewoon de naam te wijzigen?

en wat moet je doen als je klaar bent? gewoon je iphone uit zijn dock-stion halen?
of iets anders..

ramin 05-10-08 20:27

btw ik sprak net een vriend die heeft ok de 2g. en ik vroeg hoe hij dat had gedaan. maar hij deed het gewoon via installer...
dus nes gedownload en de roms.. hij hoefte niks te doen met zijn pc.
weet iemand hier meer van ?
maakt het allemaal wel wat makkelijker ;)

tore7 02-11-08 22:21

moet dit allemaal gebeuren via WI-FI of kan het ook gewoon met internet op je iphone? en is dan het ip adres van je computer hetzelfde als het ip adres op je iphone?

Liese Birdie 03-11-08 10:31

de verbinding moet via Wi-Fi worden gemaakt. Elk apparaat dat met internet is verbonden heeft zijn eigen 'huisnummer' dus ook de iPhone. Via een ftp-programma zoals Cyberduck op de mac kan je vebinding maken met je iPhone door het ip-adres van je iPhone daar in te vullen zodra je Wi-Fi-contact hebt.

OOOH 06-11-08 17:19

dit gaat niet via itunes, je moet de games: "ROMs" via ssh in: var/mobile/Media/ROMs/NES plaatsen

veel succes:D

emmass 17-11-08 18:19

Wat zijn jullie favo spelletje?

Tr1bal 19-11-08 20:04

Ik heb nu wat roms erop, maar het hapert qua geluid allemaal maar... hebben jullie dat ook

OOOH 19-11-08 20:16

ja, daar heb ik ook last van

emmass 20-11-08 10:09

is het normaal dat je de spelletjes niet kan saven?
Want als ik supermario 3 speel dan vraagt hij op het einde:
'save game?' dan klik ik erop
maar als ik het spel achteraf weer opstart moet ik opnieuw beginnen :(

Tr1bal 20-11-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emmass (Bericht 218826)
is het normaal dat je de spelletjes niet kan saven?
Want als ik supermario 3 speel dan vraagt hij op het einde:
'save game?' dan klik ik erop
maar als ik het spel achteraf weer opstart moet ik opnieuw beginnen :(

me dont kow.... ben al gestopt met spelen nadat ik merkte dat het zo hapert :)

rjmeijer1973 22-11-08 15:43

is er ergens een handleiding hoe je deze spellen kan installeren. ik kon deze nergens vinden op het forum. Misschien kan iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe ik dit moet doen. dank!

King1987 22-11-08 16:08

Het antwoord op je vraag staat in post nummer 1 ;)
(ik neem aan dat je weet hoe je winscp of dergelijk programma moet gebruiken, anders verwijs ik je hiervoor naar de wiki/zoekfunctie ;) )

Succes :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.