MewSeek discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Om muziek te kunnen downloaden heb je een account nodig, maar waar kan je dit aanmaken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MewSeek
Om muziek te kunnen downloaden heb je een account nodig, maar waar kan je dit aanmaken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
"Click On MewSeek And goto into settings and then type in any username and
password you want it will auto create it for you then click connect." |
|
||||
|
||||
Wat een geweldige prog is dit.. Hier heb ik lang op gewacht.. Gebruik hem nu een paar dagen, werkt geweldig in combinatie met mobilefinder en pwnplayer..
|
|
|||
|
|||
ziet er veel belovend uit maar bij mij werkt het dus niet
teminste dan wel wat zoeken en dl-en maar vervolgens niet afspelen. kan de files (mp3?) wel zoeken en vinden met mobilefinder maar dan??? ervaringen? grz H Laatst gewijzigd door harrys; 27-10-08 om 20:28. |
|
||||
|
||||
Als je goed leest bij het "Downloads" scherm zie je dat je inderdaad niks kunt afspelen voorlopig.. Daarom zei ik ook dat het ideaal werkt in combinatie met mobilefinder en pwnplayer.. Je verplaatst de gedownloade liedjes met mobilefinder naar de map van mewseek, opent vervolgens pwnplayer, zoekt je liedjes in de app en afspelen maar..
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook Dtunes downloaden. De standaard map van Dtunes (/var/mobile/Library/Downloads) ook instellen in PwnPlayer en je hoeft niet eens muziek te verplaatsen. Met Dtunes downloaden en met PwnPlayer vervolgens afspelen. Werkt prima.
|
|
||||
|
||||
Dtunes is kwalitatief gezien niks vergeleken met mewseek.. De zoekresultaten van mewseek zijn vergelijkbaar met limewire, dtunes heeft geen zoekoptie.. Daar moet je via seeqpod iets zoeken.. En de liedjes zijn van 500 jaar geleden..
|
|
|||
|
|||
Ok kijk aan. Ik ga het ff bekijken.
|
|
|||
|
|||
tis gelukt, gewoon de instellingen dus. Perfect.
Overigens zijn de zoekresultaten wel afhankelijk van de aangesloten gebruikers (soms stopt ook een download spontaan) maar elke zoekstring levert toch leuke resultaten. Ben nog wel aan het nadenken of dit nu wel zo ideaal is ? tot nu toe haalde ik altijd via newsgroepen muziek op die dan bewerken en netjes met hoesjes in itunes hangen. maare voor de spontane behoefte aan een muziekie is het wel handig. grz h |
|
||||
|
||||
Na de nieuwste update crasht het programma na een paar seconden.
Nog iemand hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier nog steeds niet.
Ondertussen al eens reinstall gedaan van nieuwste versie (v0.4.2), maar nog steeds na een paar seconden terug naar het springboard. Rebooten helpt ook niet. EDIT: update in cydia: 0.4.2-1 -> probleem opgelost. Voor je pwnplayer probleem, probeer eens Backwards Compatibility uit cydia. Laatst gewijzigd door Bomans; 01-12-08 om 14:33. |
|
|||
|
|||
Mewseek
Hey allemaal,
Ik heb al ff zitten zoeken op het forum, maar kan niet echt iets concreets vinden. Ik heb Mewseek gedownload via Cydia, maar de app werkt niet helemaal. Hij staat wel in mijn Springboard, maar zodra ik het probeer te openen krijg ik wel het Mewseek-scherm te zien, maar de app sluit daarna meteen af? Iemand een idee om dit prob te verhelpen? Thanks in advance.... |
|
||||
|
||||
Wat je kan proberen is een reboot of harde reset. Werkt het dan nog niet dan is de app waarschijnlijk nog niet helemaal compatibel met 3.1 of 3.1.2.
|
|
|||
|
|||
3.1 is het in mijn geval....
Iemand anders nog ervaringen met deze app? |
|
|||
|
|||
Hij werkt bij mij gewoon zoals het zou moeten ik heb dan wel Mewseek Pro gedownload. (iPhone 3G 3.1 JB)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem in de Appstore gekocht?
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
Het is een Cydia-applicatie.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 14-10-09 om 20:56. |
|
|||
|
|||
Ja Thanks Tim, heb hem inmiddels gevonden..
MewSeek Pro... moet hem alleen wel kopen, beetje jammer Maar hij werkt wel! Wat mij betreft: Bedankt allen, en een slotje erop. |
|
||||
|
||||
ik heb niet de pro maar de gewoone en deze sluit na het opstarten weer af
ik heb al mijn iphone uitgezet en weer aangezet maar geen verandering iemand een idee? |
Labels |
mewseek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mewseek PRO | Razor0ne | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-12-11 23:47 |
mewseek sluit af | koen0s | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-08-10 04:03 |
|
|