SBSettings Thema's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals beloofd ging ik enkele thema's posten voor de applicatie SBSettings, één van de vele releases vanavond . Zoals de meesten onder ons weten is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SBSettings Thema's
Zoals beloofd ging ik enkele thema's posten voor de applicatie SBSettings, één van de vele releases vanavond . Zoals de meesten onder ons weten is dit een vervangende applicatie voor BossPrefs die makkelijker kan bediend worden met exact dezelfde functies. Daarom even gezocht naar een paar mooie thema's en deze heb ik uiteraard gevonden. Wel even een backup maken van de map SBSettings alvorens te kopieren/overschrijven met een thema. Er zal in de volgende update van winterboard een update komen voor het ondersteunen van SBSettings thema's.
Citaat:
Tenius: MobileME: Original: Glass: White: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit. iGreenic heeft het er ook inzitten
|
||||
|
||||
Bedankt!
Ik heb het Theme Glass genomen. |
|
||||
|
||||
Hey bedankt!
Erg mooi ook weer!
|
||||
|
||||
Ik wil via de repo van Planet-iPhones.com het thema Apple Congruency installeren voor sbsettings, maar het doet dus niets. Ik blijft het standaard thema hebben.
Iemand hetzelfde probleem. De andere thema's van deze repo blijken ok niet te werken bij mij. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die van Apple c werkt bij mij ook. Gebruik zelf Apple milk Laatst gewijzigd door Bomans; 24-11-08 om 15:40. Reden: samengevoegd |
|
||||
|
||||
Raar, hier dus niet.
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt ook alles gewoon.
Vandaag ook nog een update ervan gekregen in Cydia. |
|
||||
|
||||
Vreemd. Heb hem gedownload naar mijn pc, ik probeer het vanavond wel eens manueel via ssh.
|
|
|||
|
|||
beste mensen, sbsettings is top. gebruik zelg apple milk , ga binnekort zelf photoshoppen om een passend thema voor bij mij te vinden maar is er toevallig ook iemand die fast note's heeft en daat een thema of iets voor is want heb nu gewoon wit blok :S
en weet er iemand toevallig hoe ik de volgorde van de toggels kan veranderen? alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Nog wat SB Settings themas:
(Klik op de naam) Blue Bird Casio Deep jooo My Modification Tenuis Mod Red Glow In Cydia kun je er ook heel wat vinden. (Category: Themes (SBSettings))
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 04-12-08 om 23:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings 3.0 | Bomans | iPhone algemeen | 197 | 03-10-10 18:50 |
sbsettings help me! | psp2000sam | Archief | 3 | 17-03-10 22:13 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
|
|