HomeScreen 2.0 Update discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg nog steeds niet de kalender te zien Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? En sinds 2.2 heb ik ook 2x de datum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik krijg nog steeds niet de kalender te zien
Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? En sinds 2.2 heb ik ook 2x de datum die door elkaar staat, iemand een idee? Edit: datum 2x is verholpen!
Laatst gewijzigd door Brian_NL; 24-11-08 om 09:12. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat je de kalender niet ziet, dat weet ik ook niet, maar da de 2 datums door mekaar staan, je hebt toch die plist terug in de map geplaatst na je update hé, dateformats?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind wel vreemd van die kalender, en erg jammer |
|
|||
|
|||
trouwens, moest je het nog niet weten, je kan nu een screenshot nemen van je lockscreen zoals je van je homescreen doet met 2.2
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Drie vraagjes:
1. Is het met HomeScreen 2.0 ook mogelijk om je Calendar items te laten weergeven? 2. Ik krijg bij het lockscreen de standaard notificaties te zien, samen met notificaties van HomeScreen 2.0. De standaard iPhone notificatie loopt hierover heen. Hoe kan ik deze uitzetten/verwijderen? 3. Ik heb de originele Engelse versie. Wat moet ik aanpassen om de huidige dag in het rood te krijgen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok, calendar.js vervangen, maar kan background.html niet vinden.... |
|
|||
|
|||
Ik krijg de wallpaper niet als background in mn lockscreen, kan iemand uitleggen hoe dit moet?
@TS: ik zou graag de calender standaard uitgeklapt hebben, is dit mogelijk? |
|
|||
|
|||
voor velen wss zeer nuttig, sinds kort is er in cydia een oplossing te verkrijgen waardoor je je lockscreen 20sec kunt laten oplichten als je op de homeknop klikt ipv de standaard 7sec.
het heet toepasselijk 20 second Lock Screen |
|
||||
|
||||
Ik kan deze niet vinden?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zelf nog: background:black; veranderd in: background:none; Want dat is een stuk beter met een licht achtergrond |
|
|||
|
|||
[edit] never mind, ben er ondertussen al uit
Laatst gewijzigd door h4ns; 14-12-08 om 09:42. |
|
|||
|
|||
Werkt hier goed! Echt leuk dit
Alleen is het lettertype niet zoals op de screenshots in je 1e en 2e posts. Hoe krijg ik dat lettertype? Nu is het meer vierkanter. Op de screenshots is het ronder. Ik zou trouwens ook gewoon de normale unlock slider hebben. En niet deze die op de helft begint. Is dat ook nog mogelijk? |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Is er al een oplossing gevonden om de kalendar te laten zien in beeld? Ik krijg namelijk ook niet die kalendar te zien?? Ik zou trouwens ook de popup op mijn lockscreen willen verwijderen, hoe kan ik dat doen? Laatst gewijzigd door MrJericho; 19-12-08 om 03:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de rest draait deze widget goed.. hulde aan de maker.. |
|
|||
|
|||
hoe moet het op je iphone???
kan iemand mij misschien stap voor stap uitleggen hoe ik dit bestand (.zip) op mn iphone zet, (in welke mappen en hoe?)
ik heb alle berichten in dit topic gelezen maar nergens staat uitleg hoe het op de iphone moet...:S alvast bedankt. gr pascala. |
|
|||
|
|||
Props voor deze widget! werkt perfect, zou alleen evenals Tarum me eigen slider willen behouden. Voor de rest echt heel blij hiermee. Trouwens als ik in het buitenland data roaming aan zet kan ik niet door deze widget in ongewenste kosten komen?
|
|
|||
|
|||
super mooi ding zeg
alleen wil ik ook de slider veranderen kan dat? ik hoop het verder werkt hij prima |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 homescreen | R@TLeR | Jailbreak apps en thema's | 7 | 01-12-10 12:08 |
Landscape homescreen | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-08-08 10:39 |
Homescreen-thema | Brecht | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 10:45 |
Adresboek op Homescreen 1.1.4 | melchior | iPhone algemeen | 9 | 16-03-08 00:23 |
|
|