Fontswap discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Fontswap 1.0 beta is uit waarmee je verschillende fonts op je iPhone kan aanpassen. Werkt zeer goed en nu ook onder firmware 2.2. Fontswap 1.0b ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fontswap
Fontswap 1.0 beta is uit waarmee je verschillende fonts op je iPhone kan aanpassen. Werkt zeer goed en nu ook onder firmware 2.2.
Fontswap 1.0b is terug te vinden onder Cydia (BigBoss) Zie ook: FontSwap Fonts - Preview of all the Fonts | Apple iPhone School voor voorbeeld plaatjes en fonts. FontSwap - Change the Fonts on your iPhone or iPod Touch | Apple iPhone School
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-12-08 om 17:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beetje laat... maar toch bedankt
|
|||
|
|||
nou krijg je een mooie vraag:
wat is dat?? dus in boerelullentaal wat zijn fonts ik vond de app ook al in cydia maar wist niet wat het kon |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als je de links in de eerste post had gebruikt had je het antwoord ook zelf kunnen vinden, tenzij je moeite hebt met de Engelse taal
|
|
|||
|
|||
wmah engelse opleiding gaat me goed af iig bedankt Marioo
|
|
|||
|
|||
ff googlen op ''font'' is ook echt moeiljik he...
maarja^^ kan je ook zelf fonts erop ''SSH-en''? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Fontswap problemen
Heb applicatie Fontswap via Cydia gedownload met 3.1.3 via spirit en werkt nietmeer.
Steeds als ik op app duw gaat hij ff open en sluit hij weer nr beginscherm? Daarvoor had ik 3.1.2 blaikrain en no problem. Men gf die ook 3.1.3 op 32 3gs heeft via spirit heeft geen problemen mee? Iemand raad? Fontswap is app waar je al uw letters kunt wijzigen nr ander lettertype Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-06-10 om 10:18. Reden: Leestekens toegepast ;-) |
|
||||
|
||||
Ff deinstalleren via cydia en dan opnieuw installeren.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-06-10 om 10:19. Reden: openingsbericht aangepast |
|
|||
|
|||
heb ik 20x geprobeerd,eerst de starterpakket en daarna frontswap en andersom
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fontswap voor 4.2.1 | jailbreakme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-02-11 17:56 |
Fout fontswap download | sannetjeislief | Archief | 1 | 15-04-10 22:58 |
|
|