.deb files installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mittt Is het ook normaal dat er dan in Cydia staat dat het programma Cracked is? Illegaal verkregen software en vragen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Illegaal verkregen software en vragen daarover worden niet op prijs gesteld op dit forum. Ik wil je ook dringend vragen geen illegale software te benoemen hier en/of vragen daarover te stellen!
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik probeer het steeds weer met andere deb files maar ik krijg steeds een error.
Als ik het met iFile probeer eindigt hij bij fout code 256. Moet ik misschien nog iets downloaden uit Cydia? |
|
|||
|
|||
Welke foutmelding krijg je als je het via Putty of installeert?
|
|
||||
|
||||
Makkelijke manier van .dep bestanden instaleren
Ik ben toch maar gaan zoeken omdat ik er gek van werd hoe ik dep bestanden moest instaleren op me telefoon.
Nu heb ik Win SCP gedownload op de pc en op me telefoon openssh via Cydia. Eenmaal ingelogt op je telefoon op de volgende manier: Om in te loggen op je iPhone moet je je iPhone op de computer aansluiten en verbinding maken met een draadloos netwerk. Vervolgens kijk je op je iPhone in het menu Settings -> Wi-Fi -> Bij je internetverbinding druk je op het pijltje naar rechts -> IP Address. Dit IP adres typ je in WinSCP bij Adres doelcomputer. Je kiest 22 als poortnummer. Als gebruikersnaam kies je ‘root’. Het wachtwoord is voor 1.0.2 ‘dottie’, en voor 1.1.1 ‘alpine’. Vervolgens kies je SCP als protocol, en klik je op inloggen. Zie de afbeelding voor een duidelijker overzicht. Waar je op moet letten: Om in te loggen op je iPhone dien je SSH op je iPhone geïnstalleerd te hebben. Dit doe je door in Installer.app OpenSSH te installeren. Omdat SSH best veel batterij vreet kun je de applicatie Services installeren (ook via Installer.app) die het mogelijk maakt SSH op je iPhone geïnstalleerd te laten, maar het uit te schakelen. Vergeet het alleen niet weer in te schakelen als je in wilt loggen! Daarna heb ik via youtube een makkelijke manier gevonden om een autoinstall te doen met die dep files. Kijk naar dit filmpje: YouTube - HOW TO: INSTALL DEB FILES VIA AUTOINSTALL AND IFILE ON YOUR IPHONE AND IPOD TOUCH! En ja het werkt echt op mijn telefoon. Ik heb dit gepost voor mensen die er ook moeite mee hadden. Is het tegen de regels(wat ik niet denk.Doe niks iligaals) verwijder heb dan aub moderators. Dit is een hulp voor Iphone leken zoals ik.Hoop dat ik er wat mensen mee kan helpen
|
||||
|
||||
Of je plaatst je deb-bestand in /var/tmp (met WinSCP Diskaid iFunbox iPhonefolders of whatever), gaat er naar toe met iFile op de iPhone, tikt er op en kiest Ïnstaller" en respringt.
(/var/tmp omdat die geleegd wordt als je opnieuw opstart) En zo zijn er wel meer methoden. Laatst gewijzigd door wim66; 11-03-10 om 23:48. |
|
||||
|
||||
Dat klopt maar ik kon me TMP file al niet vinden.Ben echt een lompe boer op het gebied van nieuwe dingen en veel te bang dat ik iets fout doe.
Daarom vond ik dit wel een makkelijke manier voor mensen die met hetzelfde zitten als ik |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
of je gebruikt Cyder 2 een heel handige tool
zie mijn post.. https://forum.iculture.nl/f8/ap...cyder-2-a.html |
|
|||
|
|||
heel dit topic doorgelezen, maar ben er niet uit. Alles werkt met het installeren van een .deb file via WinSCP, tot het moment van installeren, dan heb ik niet de juiste rechten. Krijg de volgende melding; requested operation requires superuser privilege
hoe kan ik dit verkrijgen? |
|
||||
|
||||
Ik krijg geen connectie.. ik heb SSH erop staan, heb alles ingevuld maar doet het niet. Ik heb ooit via WINSCP al deb bestanden erop gegooid, echter had mijn laptop geschoond.. krijg hem nu dus niet meer aan de praat.. iemand een idee???
Hij geeft steeds een netwerk error.. en na 2x proberen geeft die aan dat het programma niet werkt.. ggrr zo frusterend dit.. oja me ip adres staat goed.. heb ingelogd met poort 22, met naam Root en wachtwoord Alpina.. zoals hier boven is geschreven.
|
||||
|
||||
het ww is alpine
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Was typfout op t forum hihi. Inmiddels erachter wat niet goed was. Mijn master ww was niet goed op me iPhone. Door bug of virus veranderd. Inmiddels na 4 uur puzzelen opgelost en zet nu de deb bestanden onder autoinstall van cydia. Gelukkig maar hihi
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en trouwens verander je ww login root alpine passwd nieuw wachtwoord intypen nieuw wachtwoord intypen om te bevestigen |
|
|||
|
|||
Probleem is reeds opgelost !!!!!
Hallo allemaal, Ik ben er bijna uit. Heb alles geinstalleerd en heb via iphonebrowser de bestanden in de goed map gekregen. Maar dan? Heb de iphone opnieuw opgestart en springboard ook maar de bestanden kan ik nergens op de iphone vinden. Mis ik een stap of vergeet ik iets? Alvast bedankt Laatst gewijzigd door keymaker; 17-05-10 om 23:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Deb files
In de eerste poging heb ik meerdere deb files tegelijk naar mapje AutoInstall gesleept. Nu staan de programma's wel in mijn directory maar zijn niet te zien op mijn telefoon en blijven in de AutoInstall map staan. Ook naar verwijderen en opnieuw een voor een installeren werkt het niet. Programma's blijven zichtbaar, maar staan niet op mijn telefoon.
Iemand suggestie? |
|
|||
|
|||
Als je AFC2ADD hebt kan je ze daarin zetten. Anders heb je ze in een loze map ergens gezet.
Je moet je apparaat wel opnieuw opstarten voordat hij autoinstall uitvoert dacht ik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deb. Bestanden installeren | SPiET | Archief | 3 | 28-08-10 11:48 |
Deb-converter | antgin | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-08-10 15:57 |
|
|