recovery mode na installeren rep van cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi daar ik heb even een moment van schrik ! ik was zoals gewoonlijk in cydia de nieuwe dingen aan het bekijken en wilde een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
recovery mode na installeren rep van cydia
hoi daar ik heb even een moment van schrik! ik was zoals gewoonlijk in cydia de nieuwe dingen aan het bekijken en wilde een repo installeren bijv.die van sleepers.net kreeg eerst een source error? heb het toen gedeinstalleerd en weer geprobeerd te installeren maar toen ...RECOVERY! - ITUNES LOGO + STEKKER de telefoon gaf aan alleen noodoproepen en ging toen na wat drukken op de home button in reboot en werkte daarna weer.....puhfff gelukkig.
Maar wat ik nu wil weten heeft iemand anders daar ook al eens last van gehad ik in ieder geval nog nooit en verder werkt alles perfect! mazzel rene
Problemen zijn er om op te lossen! Laatst gewijzigd door tapijtkever; 26-12-08 om 01:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgrade met custom firmware van sn0wbreeze naar 4.2.1. Nu vast in recovery mode | Aapje | Jailbreak | 8 | 18-04-11 17:22 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Installeren van Cydia | IpodDemon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-07-10 16:56 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
Recovery mode? | josleeg | Unlock [archief] | 5 | 24-02-08 16:38 |
|
|