//

recovery mode na installeren rep van cydia

recovery mode na installeren rep van cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi daar ik heb even een moment van schrik ! ik was zoals gewoonlijk in cydia de nieuwe dingen aan het bekijken en wilde een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-08, 00:40
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Exclamation recovery mode na installeren rep van cydia

hoi daar ik heb even een moment van schrik! ik was zoals gewoonlijk in cydia de nieuwe dingen aan het bekijken en wilde een repo installeren bijv.die van sleepers.net kreeg eerst een source error? heb het toen gedeinstalleerd en weer geprobeerd te installeren maar toen ...RECOVERY! - ITUNES LOGO + STEKKER de telefoon gaf aan alleen noodoproepen en ging toen na wat drukken op de home button in reboot en werkte daarna weer.....puhfff gelukkig.
Maar wat ik nu wil weten heeft iemand anders daar ook al eens last van gehad ik in ieder geval nog nooit en verder werkt alles perfect! mazzel rene
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!

Laatst gewijzigd door tapijtkever; 26-12-08 om 01:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Upgrade met custom firmware van sn0wbreeze naar 4.2.1. Nu vast in recovery mode Aapje Jailbreak 8 18-04-11 17:22
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
Installeren van Cydia IpodDemon Jailbreak apps en thema's 1 03-07-10 16:56
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36
Recovery mode? josleeg Unlock [archief] 5 24-02-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:33.