Lichtkrant discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou wel een lichtkrant op mn iphone willen hebben, waar ge het woord of zin in dikke rode (of een kleur kunt kiezen) letter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lichtkrant
Ik zou wel een lichtkrant op mn iphone willen hebben, waar ge het woord of zin in dikke rode (of een kleur kunt kiezen) letter ziet voorbij komen wat je heb ingetikt.
Bestaat dit ? of kan iemand dit maken ? of ... ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het met frontpgae in HTML maken...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
En hoe moet ik dat juist doen ?
|
|
||||
|
||||
Ik zal zo ff voor je opzoeken heb namelijk geen frontpage op deze pc...
|
|
||||
|
||||
Kijk U eens:
Citaat:
Aanpassen van body bgcolor="#000000" geeft een andere achtergrond kleur (standaard is nu zwart) Aanpassen van text="#FF0000" zorgt voor een andere kleur (standaard is nu rood) Aanpassen van <font face="Arial Black"> zorgt voor een andere font (standaard is nu Arial Black) En de rest snap je vanzelf met frontpage Sorry voor Double post alleen dat zorgt ervoor dat ie em leest Laatst gewijzigd door Stiruam; 27-11-07 om 20:26. |
|
|||
|
|||
Ik heb al zo'n applicatie ter test hier liggen, probeer niet alleen de tekst te laten scrollen maar maak gebruik van de beweging sensor in de iPhone. De bedoeling is dat je een tekst in de lucht kan 'schrijven' die gelezen wordt dankzij de traagheid van je ogen.
Het is nog in 'ontwikkeling' maar aangezien je nog geen iPhone hebt heeft publiceren weinig zin LOL |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone, kan je de app posten ??
|
|
||||
|
||||
I snap dr nix van iPizza Maar het klinkt wreed...
Kan je iets meer uitleg geven Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik zal die app een dezer dagen even oppoetsen en publiceren
|
|
|||
|
|||
Goeie, bedankt
|
|
||||
|
||||
Toppie ik ben benieuwd =D
300ste Post Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|