vraag over programma's installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe moet ik nou programmas downloaden en installeren ? via de installer of via cydia ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag over programma's installeren
hoe moet ik nou programmas downloaden en installeren ?
via de installer of via cydia ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan beiden. Cydia is een stuk populairder, Installer ziet er grafisch wat mooier uit. Het aanbod is overigens niet op beiden exact hetzelfde. Als je de verschillende topics op dit forum een beetje volgt verwacht ik persoonlijk niet dat Installer nog een erg lang leven beschoren zal zijn.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok en hoe kan ik nou iets verwijderen wat ik heb gedownload via cydia
want ik had een spelletje gedownload en die werkt niet eens moet ik eerst een code ofzo invoeren voor het spelletje |
|
||||
|
||||
Dan ga je gewoon naar de search. Zoek je applicatie die je wilt verwijderen en kies je voor verwijderen bij modify!!
|
|
|||
|
|||
ok ik ga even proberen
Update: het is gelukt Laatst gewijzigd door King1987; 01-01-09 om 14:55. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma installeren | D.S. | Archief | 1 | 02-09-09 20:46 |
programma's installeren | BUDDY | Jailbreak apps en thema's | 5 | 13-08-09 00:12 |
Programma's dé-installeren | Shabbes | Jailbreak apps en thema's | 16 | 12-03-08 16:11 |
Vraag over geinstalleerde programma's | N33D | iPhone algemeen | 7 | 27-10-07 12:33 |
|
|