Cydia met poof verstopt en daarna geupgrade discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Dames en Heren hier, goed 2009 met veel iPhone plezier. Ik heb een probleem: Ik had de iPhone van mijn vrouw geupdate naar 2.2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia met poof verstopt en daarna geupgrade
Beste Dames en Heren hier, goed 2009 met veel iPhone plezier.
Ik heb een probleem: Ik had de iPhone van mijn vrouw geupdate naar 2.2. Daarvoor had ik een Jailbreak gedaan en Cydia met Poof van haar springboard gedaan. Na de update en weer een Jailbreak is Cydia niet te zien. Hoe kan ik die nu weer zichtbaar maken zodat ik ook Keyvib enzo op haar telefoon kan zetten? Oh ja, ik kan wel met iFunbox in de iPhone. Dank, Olomouc
De werkelijkheid is altijd anders als je denkt.... Laatst gewijzigd door Olomouc; 02-01-09 om 19:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G met jailbreak update via itunes daarna crash | Ido130 | iTunes | 25 | 21-04-11 20:12 |
Poof in Installer? | Olomouc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-01-09 19:38 |
Cydia en poof iconen weg! | peter1234 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 23-12-08 19:06 |
Problemen met POOF | denhaag76 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 23-10-08 13:58 |
Poof | nighttrain | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-05-08 21:58 |
|
|