App launcher op 2.2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een application launcher voor firmware 2.2, maar helaas heb ik deze na lang zoeken nog steeds niet kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App launcher op 2.2
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een application launcher voor firmware 2.2, maar helaas heb ik deze na lang zoeken nog steeds niet kunnen vinden. Is er hier iemand die er een weet? Groet, Jonathan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sorry voor deze onnodige vraag maar wat is een app launcher?
|
|
||||
|
||||
Een app launcher is een programmaatje op je SpringBoard, en als je die opent, zie je alle programma's, en kan je vanaf die app launcher een programma openen. Dan vraag je ej waarschijnlijk af waar dar handig voor is: je kan maximaal 9 pagina's met applicaties hebben, en als je een app launcher hebt heb je geen limiet. Daarom zoek ik er één
|
|
||||
|
||||
Je kan het programma "appflow" gebruiken, gewoon te installeren met cydia (modmyi.com source).
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
AppFlow werkt niet op firmware 2.2.
Misschien Launcher uit Cydia even proberen?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee, verder zijn er geen app launchers meer... Niet dat ik weet teminste. AppFlow moet nog steeds een update krijgen zodat die ook eens op 2.2 gaat werken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
|
|