Vista theme vermindert batterij duur discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik was het vista theme aan het uittesten en moet zeggen dat het er erg mooi uitziet en erg goed werkt! Enkel jammer dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vista theme vermindert batterij duur
Hey,
Ik was het vista theme aan het uittesten en moet zeggen dat het er erg mooi uitziet en erg goed werkt! Enkel jammer dat je batterij met dit thema minder lang meegaat, is dit normaal? Geen reacties over windows graag, doe dat bij het andere topic over het vista theme.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is hierdoor ook de instelling gewijzigd hoe helder (instellingen->Helderheid) je scherm staat?
Misschien staat deze nu op 100%...
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik doe het lekker toch.... Waarom in hemels naam Vista?????????????
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het vista thema is erg mooi uitgewerkt en werkt beter das het standaard thema! Achtergrond veranderd ook en dat is erg mooi. Ik ben op zoek naar een mooi goed functioneel thema, moest je er eentje weten dat beter is dan het vista thema wil ik het graag testen. Nee weet het al, de achtergrond op je springboard veranderd telkens wat het erg mooi maakt. Laatst gewijzigd door King1987; 15-01-09 om 18:47. Reden: Mquote gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 4.3.3 batterij duur | johanneslol | iPhone algemeen | 26 | 11-05-11 19:49 |
iPhone batterij duur erg vermindert | jpke | iPhone algemeen | 10 | 25-07-09 11:23 |
Batterij(duur) zichtbaar op je iPhone. | MvdS | iPhone algemeen | 54 | 30-06-09 12:22 |
batterij duur | jvp | Archief | 1 | 29-09-08 16:40 |
Baseband ervaringen + batterij duur | ArB | iPhone algemeen | 9 | 24-04-08 19:19 |
|
|