Installer / Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net een maand in bezit van 3G - 16GB. Met nu nog een orange abbo die over enkele weken omgezet wordt naar T-Mobile. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer / Cydia
Ik ben net een maand in bezit van 3G - 16GB. Met nu nog een orange abbo die over enkele weken omgezet wordt naar T-Mobile. Ik wil dus eigenlijk alleen via Wi-Fi internetten. Wordt aangeraden om dan via Cydia/Installer edge uit te schakelen, zodat alleen mogelijk is opm via Wi-Fi te internetten etc..... Maar deze 2 programma's zitten dus niet bij op mijn iPhone omdat die niet gejailbreaked is. Kan ik om installer/Cydia op de iPhone te krijgen gewoon een jailbreak doen?
Misschien domme vraag maar ben nl bang dat iPhone crashed oid. Alvast bedankt NuNu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan ook proberen om foute gegevens in te vullen bij netwerkinstellingen om zo te vermijden dat je via 3G of gprs verbinding maakt.
vb overal een "x" achter plaatsen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia 3.1.3 en installer ? | maurice1991 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 08-06-10 21:43 |
Installer en Cydia o.s. 2,1 | fnouach | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-10 15:23 |
Installer of Cydia | Y-Less | Archief | 2 | 02-12-08 19:27 |
Cydia vs Installer | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-08-08 21:16 |
Cydia/Installer | Farilas | Jailbreak apps en thema's | 28 | 12-07-08 15:48 |
|
|