iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   hClipboard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/29030-hclipboard.html)

rikfrombelgium 23-01-09 17:21

ja, het vergt wel wat wennen en oefenen, maar na een minuutje, als je weet wat alles doet, zeer eenvoudig. Mooi werk hoor.

thijsvh 23-01-09 18:22

Hoe copy je uit Safari?

libia 23-01-09 18:26

dat moet nog met de pastebut dingetjes denk ik!

thijsvh 15-03-09 12:10

kan opeens niet meer colt pasten, hclippy is weg bij internationale toetsenborden, reinstall werkt ook niet. Iemand een idee?

Ben er uit, vinkje aanzetten bij intelliscreen

stefaaaan 26-03-09 14:54

hClipboard werkt niet!
 
Hallo,

Ik heb mijn iphone opnieuw geinstalleerd en opnieuw gejailbreaked. Alles werkt weer lekker snel en ook de programma´s uit Cydia werken weer.

Ik krijg alleen hClipboard niet meer aan de gang (terwijl ik dat eerst ook gebruikte), ik draai gewoon firmware 2.2.

Het installeren etc lukt gewoon maar ik kan nergens iets terugvinden.
Ook niet bij bij instellingen>Algemeen>Toetsenbord>Internationale versies>

kan ik hClipboard niet vinden.

Ik vond dit echt een super handig programma. Weet iemand een oplossing?

Bomans 26-03-09 14:56

Probeer eens met clippy, stukken beter.

stefaaaan 26-03-09 16:28

Clippy is betaald, hClipboard werkte voor mij hartstikke fijn en het is gratis..

Bomans 26-03-09 16:30

Clippy moet je helemaal niet betalen ...

stefaaaan 26-03-09 16:39

Niet? Waarom lees ik dan in het Clippy vs hClipboard topic allemaal reacties van: "clippy werkt plots niet meer. :/ Als ik op paste klik komt er een tekst dat de beta periode is afgelopen. :/"

Bomans 26-03-09 16:46

Vreemd, want die melding ben ik helemaal nog niet tegengekomen.

iMario 26-03-09 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 271229)
Vreemd, want die melding ben ik helemaal nog niet tegengekomen.

Het zit er wel in, toen ik Clippy zelf nog gebruikte ben ik eens in die bestanden gaan kijken en ben ik het tegengekomen (staat ook een topic over op het forum). Een paar dagen later kwam een update, Clippy werkte niet meer lekker, mensen klaagden over de mededeling die ze kregen: ''Clippy Beta has expired''. Ik gebruik het ook niet meer, die bubbel komt op vervelende momenten tevoorschijn, waar je (ik dan) na een tijdje een hekel aan krijgt. :rolleyes:

Gelukkig brengt 3.0 ons: Cut, Copy and Paste. ;)

Ghost 26-03-09 22:30

probeer eens iKeyEx (terug) te installeren

stefaaaan 27-03-09 11:44

ja wat is dat precies? Ik kan me er wel iets van herinneren dat dat programma er opstond i.c.m. hClipboard

edit: ja dit heeft gewerkt: ik had hclipboard geinstalleerd maar kon hem nergens terugvinden, nadat ik iKeysettings geinstalleerd had (vanuit cydia) is het probleem verholpen en werkt hClipboard weer.

Harstikke bedankt!!

Bomans 31-03-09 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 271250)
Het zit er wel in, toen ik Clippy zelf nog gebruikte ben ik eens in die bestanden gaan kijken en ben ik het tegengekomen (staat ook een topic over op het forum). Een paar dagen later kwam een update, Clippy werkte niet meer lekker, mensen klaagden over de mededeling die ze kregen: ''Clippy Beta has expired''. Ik gebruik het ook niet meer, die bubbel komt op vervelende momenten tevoorschijn, waar je (ik dan) na een tijdje een hekel aan krijgt. :rolleyes:

Gelukkig brengt 3.0 ons: Cut, Copy and Paste. ;)

Nu is het er wel degelijk uit :D:o

http://i44.tinypic.com/315gwnb.jpg

strat 25-08-09 22:41

Is er een 'text template' vervanger voor hClipboard?
 
hClipboard was een app die ik heel veel gebruikte vanwege de mogelijkheid om 'templates' te maken van tekst die ik vaak gebruikte en dan met enkele toetsen kon invoeren.
Nou werkt hClipboard alleen niet meer sinds 3.0 en vroeg mij af of er een soortgelijke app bestaat?

Timmeh_ 26-08-09 10:01

// Diverse discussies samengevoegd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strat (Bericht 343117)
hClipboard was een app die ik heel veel gebruikte vanwege de mogelijkheid om 'templates' te maken van tekst die ik vaak gebruikte en dan met enkele toetsen kon invoeren.
Nou werkt hClipboard alleen niet meer sinds 3.0 en vroeg mij af of er een soortgelijke app bestaat?

Is ook niet echt meer nodig sinds de iPhone nu zelf kan kopieren/plakken ;) Je kan in de SMS-applicatie een complete (verzonden/ontvangen) SMS selecteren door er dubbel op te klikken.

strat 27-08-09 03:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 343202)
// Diverse discussies samengevoegd.



Is ook niet echt meer nodig sinds de iPhone nu zelf kan kopieren/plakken ;) Je kan in de SMS-applicatie een complete (verzonden/ontvangen) SMS selecteren door er dubbel op te klikken.


Het gaat mij ook niet om het kopieren/plakken, maar om de templates die je tevoorschijn kon halen op het toetsenbord. Bij sommige apps zoals Toodledo typ ik vaak dezelfde tags in dus had ik bijvoorbeeld een template lijstje met met all mijn tags.
Ik zou wel een note kunnen maken en dan telkens daaruit kopieren en plakken, maar dat zou dus betekenen dat ik elke keer een nieuwe app moet opstarten ofzo.
Het verbaast mij dat er nog niet een app bestaat die de template functie van hClipboard heeft (tenminste ik heb het nog niet gevonden..), dit was veruit een van mijn meest gebruikte functies die ik erg mis sinds mijn 3.0 update.

koekjedebij 27-08-09 07:11

Om die reden zit ik er ook op te wachten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47.