iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   hClipboard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/29030-hclipboard.html)

rikfrombelgium 23-01-09 15:11

hClipboard
 
copy paste functie voor all je apps, nu in cydia, maar ik krijg het momenteel niet aan de praat hehe

bjklifatih 23-01-09 15:15

Heb hem net gedownload, heb clippy ook erop zitten..
Heb je bij de instellingen wel de copy past functie aangezet (dit moet en zegtie ook aan het einde van de installatie)

rikfrombelgium 23-01-09 15:17

euh, nee, heeft niks gezegd, niks gezien. Waar moet dat dan gebeuren?

Bomans 23-01-09 15:18

Zoals hij al zegt, bij instellingen.

rikfrombelgium 23-01-09 15:19

ja, dat snap ik wel, instellingen waar?
ik zie nergens instellingen, heb geen icoon, is niets bijgekomen in settings, heb ook niets maar dan niets zien staan

ikke123 23-01-09 15:21

bij instellingen>Algemeen>Toetsenbord>Internationale versies>hCLipboard aanzetten.
Zo eenvoudig :D

rikfrombelgium 23-01-09 15:22

ja, sorry, maar als dat nergens staat, is dat niet zo eenvoudig hé, de meeste app's die settings vereisen staan onderaan gewoon in settings, toch bedankt.

en gevonden dus, bedankt, werkt goed precies, enige dat nog jammer is is dat je niet in sms balonnen kunt selecteren maar daar helpt bitesms wel. Eindelijk dus copy pase op de iphone, wss tegen firmware 2.3ineens wel door apple, zoals bij 2.2 hehe

ceasaro 23-01-09 15:29

werkt het beter/handiger dan clippy????

papegaai01 23-01-09 15:31

Ik heb niks van hCLipboardbij internationale versie staan. Moet je de iphone eerst resetten of zo?

rikfrombelgium 23-01-09 15:36

het kopiëren van een webpagoina is wel BELACHELIJK ingewikkeld maar wel beter dan clippy.

Bomans 23-01-09 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 247727)
ja, sorry, maar als dat nergens staat, is dat niet zo eenvoudig hé, de meeste app's die settings vereisen staan onderaan gewoon in settings, toch bedankt. ...

Toch beter kijken als je iets installeert hoor:

http://i42.tinypic.com/j80046.jpg

rikfrombelgium 23-01-09 16:04

holy shit, sorry, maar wie kijkt er in godsnaam naar wat er op je scherm staat tijdens de installatie? Iemand behalve mss 1% van de mensen die dit installeren? Als je echt wil dat mensen dat zien, zet je dat bij more info, dat is de plaats waar je cruciale info zet om het te doen werken.

guyvertje 23-01-09 16:21

ik heb het ook geinstalleerd maar wat moet je nou bij international keyboards enablen?? Ik zie daar nergens iets van Hclipboard staan....

slodo 23-01-09 16:24

Wat is hier nu het voordeel van tegenover Clippy?

rikfrombelgium 23-01-09 16:37

dat je overal kunt kopiëren, de manier van kopiëren is volgens handiger, de keuze waar en hoe lang je het opslaat is handig, de layout is beter, en eens je het aan de praat krijgt, is het kopiëren op een webpage ook best handig. Op alle vlakken beter dus.

slodo 23-01-09 16:45

ik heb het geinstalleerd, maar nu is me de 'map' Internationale versies in Toetsenbord in het engels. meer mensen hier last van?

bjklifatih 23-01-09 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 247746)
holy shit, sorry, maar wie kijkt er in godsnaam naar wat er op je scherm staat tijdens de installatie? Iemand behalve mss 1% van de mensen die dit installeren? Als je echt wil dat mensen dat zien, zet je dat bij more info, dat is de plaats waar je cruciale info zet om het te doen werken.

Ik let er ook niet op, maar kijk wel even of alles goed is doorgelopen, anders krijg ik een lomp foutmelding op de lockscreen ;)

libia 23-01-09 17:04

voordeel: het onthoud je kopies en het is niet zo irritant met het selecteren ;)

ik vind het erg goed werken en ik ga nu clippy verwijderen!

iMario 23-01-09 17:12

Ik snap het eerlijk gezegd nog niet eens :p

libia 23-01-09 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 247780)
Ik snap het eerlijk gezegd nog niet eens :p

je plaatst je cursor op een plek waar je de selectie wilt beginnen, vervolgens druk je op de tweede knop van boven in de rechter rij met knopjes. nu zet je je cursor op de plek waar je de selectie heen wilt, nu druk je weer op hetzelfde knopje en je hebt het gekopieerd.. niet zo moeilijk toch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.