welk thema is dit discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb winterboard geinstalleerd en ben op zoek naar dit thema: ik heb al reflective dock geinstalleerd, maar ben vooral op zoek naar de achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welk thema is dit
ik heb winterboard geinstalleerd en ben op zoek naar dit thema:
ik heb al reflective dock geinstalleerd, maar ben vooral op zoek naar de achtergrond van het dock. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Themes - Free iphone themes, iPhone Skins,iPhone 3G,Apple iPhone,iPhone applications,iPhone software,iphone wallpapers,iphone ringtones,sexy wallpapers, Windows Mobile Pocket PC software and freeware for Pocket PC |
|
|||
|
|||
Ik kan hem zo snel niet vinden. Is het alleen een wallpaper of echt een thema?
|
|
||||
|
||||
naar welk achtergrond van het dock ben je precies op zoek naar (het dock van het plaatje?)
|
|
|||
|
|||
ja, naar de dock op het plaatje. Alsof het lijkt of de iconen op een glasplaat staan. maar wel met een zwarte achtergrond, geen plaatje.
|
|
||||
|
||||
hoe ziet jouw springboard er nu uit dan? (screenshot??)
|
|
|||
|
|||
hetzelfde als het plaatje, maar dan met een compleet zwarte achtergrond
|
|
||||
|
||||
Reflective dock vanuit Cydia????
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welk theme is dit | RayS | Jailbreak apps en thema's | 8 | 14-08-10 19:38 |
Welk theme is dit? | Dagaloni | Archief | 1 | 24-01-10 12:13 |
Wie weet welk 'spel' dit is? | Eef72 | Archief | 10 | 12-11-09 21:42 |
Welk theme is dit? | MeneerDuck | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-03-09 16:57 |
Welk thema en sound ? | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-02-09 16:22 |
|
|