App gezocht die batterijlading weergeeft discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman advansed prefferences voor procent batterij in statusbar boven vind je op de blaze company source. dan gaat t in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wilde gewoon even duidelijk maken dat de app van deze resource extended preferences heet, zodat er niet vruchteloos gezocht wordt naar advanced pref |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
is da blackwolf? dacht da er een was die k nog niet had
|
|
|||
|
|||
dacht het al....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(sterretje en " weghalen) Het zou wel fijn zijn als iedereen de preciese URL aangeeft wat als source moet dienen. BlackWolf source De http:*//m8an.de/installer.xml doet het volgens mij niet. Citaat:
Citaat:
http://*blazeco.info/blaze.xml (sterretje weghalen) Advanced Preferences kan ik nog steeds niet vinden ??? Niet onder de System Catergories Echter ik zou iets willen als de taskbar notifier taskbar-notifier - Google Code maar dan met nummeriek de hoeveelheid batterij lading. |
|
||||
|
||||
kijk in de map blaze softwares, daar ga die staan, er zijn er nu 2verschillende uitgebreide prefferences beschikbaar, ik had eerst die van blaze company, nu gebruik ik degene van blackwolfs repo, deze heeft nog paar extras meer, zoals backlight timing enz... komt van source blackwolf: m8an.de/ownrisk.xml
en komt in de map tweacks te staan en heet extended preferences version 1.3.1 blackwolf source : m8an.de/installer.xml is down, is nu verandert naar m8an.de/ownrisk.xml Laatst gewijzigd door croiman; 22-01-08 om 13:16. |
|
||||
|
||||
Als je Advanced Preferences Version 0.6a installeert krijg je rechtsboven een getal ipv je batterij. Werkt prima hier
Verkrijgbaar of via All Sources app of Community Sources of Bigboss's Community Sources, ik weet niet welke maar dit zijn mijn sources. |
|
||||
|
||||
er zijn nu 3 versies te verkrijgen van extended preffs, advanced preffs enzz...
is te zien welke je zelf verkiest mits ik GROTE verschillen tussen de 3 zie en merk. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook geinteresseerd in die source, ik zou graag de url willen krijgen.
|
|
|||
|
|||
Extended Preferences batterijduur beetje buggy?
Heb extended preferences geinstalleerd en heb nu de batterij-indicator waar meer mensen hier over spreken. Het viel me echter gisteren op dat deze niet altijd getoond wordt. Mijn batterij was nog ongeveer dertig procent vol en vervolgens kwam het reguliere batterijsymbool terug. Vreemd. Na herstart idem. Nu ben ik aan het laden en zie ik wel het extended prefs symbool weer. Lijkt een beetje buggy. Meer mensen hier last van?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht ontwikkelaar die app voor me wil signen | zweers | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 16-11-10 20:37 |
Gezocht: app die klantenkaart barcode scant én werkt! | Teksta | iPhone Apps | 2 | 13-10-10 18:29 |
App die gebruik op home screen weergeeft? | BfromB | iPhone Apps | 0 | 12-06-09 09:15 |
Camera die rare kleuren weergeeft.. | 4en | iPhone algemeen | 8 | 07-07-08 20:52 |
|
|