Clock screen 24 uurs klok? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok bij mij werkt alles nu, behalve dat tap to unlock. Ik moet nog steeds sliden. Weet iemand hoe ik dit moet veranderen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ok bij mij werkt alles nu, behalve dat tap to unlock. Ik moet nog steeds sliden. Weet iemand hoe ik dit moet veranderen?
|
|
|
|||
|
|||
zie je ook een slider nog dan? want sliden moet ik ok, alleen heb geen slider of iets meer in beeld. Je hebt de lock theme en de slider theme he...de slider, zie je een slider in beeld, met de lock theme niet....
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt nu alles. Ook de tap to unlock . Tevens werkt dat weer gedoe
|
|
|||
|
|||
Hoe zet je de weer app op een andere locatie dan??? Ik woon n Dordrecht, hoe pas ik dat aan?
|
|
|||
|
|||
je moet naar je thememap/Private/configureMe.js gaan
als je dat bestand opent zie je een city code die je aan kunt passen, deze city code kun je op Yahoo Weather opzoeken. |
|
|||
|
|||
kan je hier ook de datum weg halen??
en zo ja hoe doe je dat dan? |
|
|||
|
|||
het lukt me maar niet om clockscreen de clock te laten zien.. Ik zie wel de 'pagina bolletjes' bovenaan maar er staat geen clock bij
Weet iemand het antwoord? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laat de klok op je springboard werken met livetime clock | boydvl | Archief | 1 | 21-01-09 18:05 |
Klok op de home screen de juiste tijd | hababam | Archief | 5 | 10-10-08 11:17 |
|
|