BITE SMS verzend wel ma komt niet aan discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had zonet voor de lol even wat smsjes gekocht via bite sms (is voordeliger dan buiten de bundel smsen bij tmobile) maar nu had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BITE SMS verzend wel ma komt niet aan
ik had zonet voor de lol even wat smsjes gekocht via bite sms (is voordeliger dan buiten de bundel smsen bij tmobile) maar nu had ik een sms verstuurd ma ze komen niet aan
iemand ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oh ja komt wel aan alleen 3-4 uur later dan normaal.. dan dit nog ff ter info, dus je hoeft geen dringende berichten te sturen via bite sms
|
|
||||
|
||||
Vreemd, gebruik bitesms al vanaf het prille begin en heb er nog nooit last van gehad.
Misschien even melden op hun forum. |
|
|||
|
|||
Kun je nu ook credits kopen voor bitesms zonder creditcard? Want die heb ik niet maar zou wel graag credits willen hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn die twee letters nou zoveel extra moeite?
|
|
|||
|
|||
ik heb ze gewoon geodownload en ik had helemaal niet betaald?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar is dit nu een bekend probleem van bitesms, dat die smsjes veel later aankomen? Dan bedoel ik niet via provider optie, want dat werkt wel goed.
|
|
|||
|
|||
Mail ze ff, ik had ongeveer hetzelfde, maar dat ze helemaal niet aankwamen, ze hadden het binnen een uurtje gefixd! ( en verspilde credits terug gegeven)
bitesms all the way |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
paypal kan zowel via creditcard als via gewone bankrekening!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms naar 1 specifieke gebruiker komt niet aan | Jean72 | Overige providers Nederland | 1 | 15-10-10 18:16 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
Komt verstuurde SMS wel aan? | Idol | iPhone algemeen | 6 | 07-08-09 18:25 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? | shorty | Overige providers Nederland | 4 | 30-10-07 16:37 |
|
|